נטורופתיה ורפואה טבעית

מחלה היא מצב לא טבעי. אז מה עושים?

חשוב לדעת: אם לא תסלקו את הגורמים שגרמו להצטברות הרעלים, הם ייאגרו שוב בגוף ויגרמו למשבר רעילות נוסף. מערכת החיסון תיחלש עוד ועוד

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ידוע על פי מחקרים רבים, שדרך חיים טבעית עשויה למנוע מחלות, בחסדי ה'.

מחלה היא משבר רעילות, שמבטא את ניסיונו של הגוף לשקם את האיזון, המכונה "הומאוסטזיס". הגוף שומר על יציבותו הפנימית, ומנסה לנטרל ולחסל חומרים ונוזלים מזיקים שהצטברו בו. כדי להחלים, אנחנו צריכים לעזור לו בסילוק רעלים אלה. דיאטה מזינה וטיפול בריאותי טבעי ימנעו את הצטברותם מחדש של הרעלים בגוף.

הרעלים הם חומרים שמיוצרים בתוך הגוף, או חודרים מבחוץ, והם משפיעים לרעה על המערכות בגוף – האיברים, הרקמות, התאים. הם כוללים גם תוספי מזון כימיים, פסולת שהיא תוצר של חילוף חומרים שנלכדה בגוף, ורעלים שנוצרים ע"י בקטריות שמפרקות מזונות לא מעוכלים במעיים.

ברגע שהגוף מגיע אל סף הסבילות שלו לרעלים, הוא מאותת על כך באמצעות כאב או צורה אחרת של אי נוחות, וכל המערכות לסילוק הפסולת בגוף, כגון העור, מערכת הנשימה, הכבד, המעי הגס, הכליות והמערכת הלימפתית, עוברים למצב של התגוננות כדי לסלק את הרעלים מתוכו.

איברים אלו נעשים גדושים זמנית. בשלב זה מרגישים גם חולשה, משום שהגוף משתמש בהרבה אנרגיה כדי לנקות את עצמו מהרעלים. לאחר כמה ימים חוזרים הכוח הגופני, התאבון ומצב הרוח, למצב רגיל.

חשוב לדעת: אם לא תסלקו את הגורמים שגרמו להצטברות הרעלים, הם ייאגרו שוב בגוף ויגרמו למשבר רעילות נוסף. מערכת החיסון תיחלש עוד ועוד, והתוצאה הסופית של משברי הרעילות החוזרים ונשנים היא מחלה כרונית.

בימינו, במקום לטפל בשורש הבעיה שהביאה למחלה הכרונית, מטפלים רק בסימפטום, וגורמים לדיכוי האיברים והמערכות החיוניות של הגוף.

חוק סיבה ותוצאה חל על כל דבר בחיים. הרפואה האמיתית תהיה ברגע שנפסיק לייצר את הגורמים לחולי, במקום לעצור את תסמיני החולי בעזרת תרופות שגורמות לגוף לדחוק את החומרים הרעילים אל הרקמות, האיברים, המפרקים והעצמות. דיכוי רעלים גורם להם "להיעלם" מעל פני השטח, אך יכול להגרם משבר בריאותי גדול, כמו התקף לב פתאומי או שבץ – כשאנשים שנגרמו להם בעיות אלו חשבו תמיד שהם בריאים לגמרי.

על דרכי נטרול הרעלים - בכתבה הבאה בעז"ה.

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הרבנית ר. בצרי (ללא עלות), חייגי 073-2221240

תגיות:מחלותבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה