חדשות בעולם

פלורידה: הרוג ועשרות נעדרים בקריסת בניין סמוך למיאמי

מגדל דירות בן 12 קומות קרס בפרבר של מיאמי, בו מתגוררות משפחות יהודיות רבות. לפחות אדם אחד נהרג ועשרות נפצעו. 35 בני אדם חולצו מההריסות, ועשרות עדיין נעדרים

אא

חלקו הדרומי של מגדל דירות בן 12 קומות קרס היום (חמישי) במיאמי ביץ' שבפלורידה. כלי תקשורת בארצות הברית דיווחו, כי לפחות אדם אחד נהרג ועשרות נפצעו בקריסת הבניין. עשרות בני אדם נעדרים. כוחות הצלה מקומיים חילצו עד כה 35 אנשים מבין ההריסות, ביניהם ילד כבן עשר.

הבניין, שקרס בשעות הלילה (שעון ארצות הברית), ממוקם בסרפסייד, פרבר צפוני של מיאמי בו מתגוררים יהודים רבים. הוא נבנה ב-1981, והיו בו כ-130 יחידות דיור, כ-80 מהן מאוכלסות. יוסף דהן, נציג ארגון הצלה שפועל במקום, סיפר לכאן חדשות כי יש בידיו רשימה של 70 נעדרים: "חלק מהשמות מוכרים לי. הרבה יהודים גרים בבניין עצמו".

בשלב זה, נסיבות האסון אינן ברורות, וקיים חשש להמשך קריסתו של הבניין. ראש עיריית סרפסייד, צ'רלס בורקט, אמר כי מספר ההרוגים צפוי לעלות.

רגע קריסת הבניין (מתוך הרשת. השימוש בסרטון נעשה על פי סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. בעל זכות יוצרים זכאי לבקש את הסרת הסרטון דרך מייל support@htv.co.il)

תגיות:מיאמיקריסת בניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה