מעניין

אדם הזמין פיצה כל יום במשך 10 שנים – עד שהעובדים הבחינו במשהו מוזר

במשך 10 שנים, הזמין קירק אלכסנדר ארוחות מהמסעדה המקומית. כשהוא הפסיק, הצוות ידע שמשהו לא תקין והחליט לבדוק מה קרה ללקוח הכי נאמן שלהם

אילוסטרציה אילוסטרציה
אא

קירק אלכסנדר (48) התגורר לבדו באורגון, ארה"ב. מדי יום או פעם ביומיים הוא הזמין פיצה מאותה מסעדה. ואז, לאחר 10 שנים, הוא הפסיק. צוות המסעדה תהה מה קרה ללקוח הטוב ביותר שלהם. מנהלת המסעדה, שרה פולר, החלה לדאוג לשלומו, אך תחילה חשבה שאולי הוא נסע מחוץ לעיר או לבקר את משפחתו. כשהימים עברו, היא החלה לדמיין את הגרוע מכל.

"הוא נראה כמו בחור ממש נחמד, שקט. הוא היה כמו משפחה. ההזמנה שלו צצה לנו במחשב מדי יום וכבר ציפינו להזמנה של קירק", אמרה פולר.

הצוות ידעו שמדי פעם קירק נסע מחוץ לעיר, אך אף פעם לא לתקופה כזו ארוכה. הם חשבו שאולי הוא השתעמם מהאוכל והתחיל להזמין ממסעדה אחרת, אבל משהו לא הסתדר. התפריט שלהם היה מגוון מספיק, הוא אהב את האוכל ואת הצוות, אז מה גרם לו להעלם ככה?

צוות המסעדה החליט לשלוח את הנהג שלהם כדי לברר מה קורה עם קירק. כשהנהג התקרב לדירה, הוא שמע קולות מוזרים. האורות נדלקו, לכן הוא שיער שקירק בפנים. הוא הקיש בדלת כמה פעמים אך לא שמע שום תגובה. הוא התקשר לנייד של קירק אך עבר מיד לתא הקולי.

11 ימים עברו מאז ההזמנה האחרונה של קירק והצוות היה מודאג יותר ויותר. כשהנהג חזר לסניף וסיפר לפולר את מה שקרה, היא החליטה להתקשר למשטרה משום שידעה שקירק סובל מבעיות בריאותיות, ולכן אף פעם אינו מגיע לסניף אלא מזמין משלוח.

השריף המקומי שלח כמה מסגניו לדירתו של קירק. כשהגיעו, הם הקישו בדלת. למרות הצלילים של הטלוויזיה, הם הצליחו לשמוע קולות של איש קורא לעזרה. הם פרצו את הדלת וראו אותו שוכב על הרצפה.

השוטרים הזעיקו אמבולנס שהבהיל אותו לבית החולים הסמוך. נראה כי הוא חווה שבץ מוחי והחובשים הצליחו לייצב אותו בדרך. עם זאת, הרופאים בבית החולים לא היו בטוחים כמה זמן עבר מאז השבץ ועד למציאתו, ולא היו אופטימיים לגבי מצבו.

למרבה המזל, אחרי כמה טיפולים מצילי חיים, נראה שקירק בדרך להחלמה מלאה. "אנחנו מקווים שהוא יצליח להתאושש מזה", אמרה פולר, "אנחנו כמו משפחה כאן ושמחנו שהצלחנו לעזור".

תגיות:פיצהרץ ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה