סמארטפונים ואינטרנט

מהפך: האם בנימין נתניהו רכש טלפון כשר?

לאחר 12 שנה בשלטון, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו רכש סמארטפון משלו, אם כי עדיין אין לו וואטסאפ. בעבר הוא אמר על סוגיית הטלפונים החכמים: "אני אדם חופשי, ואתם כולכם עבדים למכשירים שלכם. כולכם עבדים"

אא

לאחר 12 שנה בשלטון: בנימין נתניהו מחזיק בסמארטפון אישי משלו. במשך שנים ארוכות, ראש הממשלה לשעבר היה כנראה בין היחידים במדינה שלא החזיקו טלפון נייד חכם. כעת, על פי דיווחים של "ישראל היום", נתניהו רכש סמארטפון חדש, שכנראה מעטים יודעים את מספרו.

גם כעת, כראש האופיזיציה, נתניהו ממשיך לקבל את רוב שיחותיו דרך חיבור מהלשכה שלו, כפי שעשה עד כה. על פי הדיווחים, לנתניהו עדיין אין וואטסאפ, אך בימים הקרובים קרוביו ילמדו אותו כיצד להשתמש באפליקציה ובפונקציות נוספות.

נתניהו התייחס לסוגיית הטלפונים החכמים בשנת 2014, כאשר נשמע אומר לאנשיו, בעודו מתכונן לראיון ברשת אמריקנית: "אני לא מבין את העולם החדש. כולם מצלמים. מתי מספיקים לחיות? כולם מצלמים את כולם. רק מצלמים, זה כל מה שעושים. מצלמים, מצלמים, מצלמים. אל תצלמו, תחיו. אני חייתי ולא צילמתי", אמר נתניהו, "אני האדם היחידי שאין לו את כל המכשירים אלקטרוניים. אני אדם חופשי, ואתם כולכם עבדים למכשירים שלכם. כולכם עבדים".

חבריו מספרים שהפעם האחרונה שלנתניהו היה טלפון אישי הייתה בשנת 2009. באותה תקופה הוא איבד שני מכשירים ובסביבתו אמרו לו שאין לו ממילא צורך במכשיר. עם זאת, נתניהו עדיין נחשב לאחד האנשים המשפיעים ברשתות החברתיות, גם בלי סמארטפון. בפייסבוק יש לו למעלה מ-2.6 מיליון עוקבים ובטוויטר למעלה משני מיליון עוקבים.

תגיות:סמארטפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה