מעניין

נחטפה כתינוקת וגילתה על כך רק בגיל 26: "כל חיי היו שקר"

תושבת ארצות הברית חשפה ברשת כיצד גילתה רק בגיל 26 שנחטפה כתינוקת, ועוד על ידי הוריה המאמצים. הסרטון הפך וויראלי, וכתוצאה מכך, היא המשיכה לספר את הסיפור במלואו בסדרה של סרטונים קצרים

בתמונה הקטנה: האישה שנחטפה כתינוקתבתמונה הקטנה: האישה שנחטפה כתינוקת
אא

אישה אמריקאית בת 42 חשפה את סיפור חייה המרתק בסדרה של סרטונים ברשת, שהפכה מהר מאוד לוויראלית. לדבריה, היא גילתה בגיל 26 שחייה היו שקר ושלמעשה נחטפה כשהייתה תינוקת ושהוריה המאמצים מעולם לא סיפרו לה על כך.

האישה, שנקראת ברשת "בירדד-מאם", שיתפה תחילה את סיפורה בסרטון קצר עם הכותרת: "איך נודע לי שנחטפתי". היא הסבירה לגולשים כי ידעה כל חייה שהיא מאומצת ושהוריה אינם הוריה הביולוגיים, אך כשהחליטה לברר לגבי עברה – היא הזדעזעה. "אני חושבת שהייתי בערך בת 26", היא כותבת, "הנחתי שהדרך המהירה ביותר לאתר את אמי הביולוגית תהיה חיפוש עברה הפלילי. אני לא יודעת מה דחף אותי להתקשר למחלקת השריף בעיר שנולדתי, זה נראה הגיוני באותה תקופה. התקשרתי למחלקת השריף, נתתי להם את המידע שיש לי, השריף החל מאוד להתעניין בי, במידע האישי שלי ואחרי כמה דקות של שיחה על עצמי, הוא ביקש ממני לשבת. היה לו מה להגיד לי".

הגולשת סיפרה כי כאשר התיישבה, השריף אמר לה שהוא לא מוצא שום מידע על אימה, אך היא רשומה כנעדרת: "למעשה אני נעדרת מאז 1980. הייתה חקירה משטרתית בזמנו שלא הייתה לי גישה אליה כי הרשומות הועברו לארכיון, אבל נחטפתי. אז כן, יום קשה".

בסדרה שכללה עוד 15 סרטונים נוספים, היא המשיכה לשתף חלקים נוספים בסיפור וחשפה כי אימה הביולוגית החליטה למכור אותה להוריה המאמצים, שנחשבו בעצם ל"חוטפים" שלה. לסבתה לא היה מושג על שהתרחש, אז היא דיווחה עליה כנעדרת. האם הביולוגית החליטה לשתף פעולה עם הסיפור ואמרה שהיא אכן נחטפה, למרות שזה כלל לא מה שקרה.

הסיפור הצליח לרגש את הגולשים, ואלפים מהם הגיבו לסרטון. "זה כאילו 26 שנים מחייך היו שקר", כתב אחד מהם.

עם זאת, האישה סיפרה שכאשר ניסתה למצוא את אימה הביולוגית, היא שכרה בלש פרטי, לאחר שבמשטרה סירבו לעזור לה. הבלש עזר לה למצוא את משפחת אימה, אך לאחר כמה שנים, הקשר ביניהם נותק.
 

תגיות:חם ברשתחטיפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה