חדשות בארץ

הליכוד: "בנט צועד למדיניות השמאל של ויתורים, רפיסות ועקירות"

בתגובה לדיווח, לפיו ראש הממשלה נפתלי בנט שוקל למנות את אלוף (במיל') עמוס ידלין לראש המל"ל, אמרו בליכוד כי מדובר ב"עדות נוספת לדהירה שמאלה של הממשלה המסוכנת שלו"

אא

בליכוד הגיבו בצהריים (שלישי) על הדיווח אמש בחדשות 13, לפיו ראש הממשלה נפתלי בנט שוקל למנות את אלוף (במיל') עמוס ידלין ליועצו לביטחון לאומי ולראש המל"ל.

"הכוונה של בנט למנות את עמוס ידלין לתפקיד ראש המועצה לביטחון לאומי היא עדות נוספת לדהירה שמאלה של הממשלה המסוכנת שלו, שרבים מחבריה תומכים בעקירת יהודים מבתיהם", נאמר בהודעה רשמית מטעם הליכוד.

"לידלין הייתה תרומה חשובה לביטחון ישראל במסגרת שירותו הצבאי, אך השקפותיו המדיניות נטועות עמוק בשמאל. רק היום כתב ידלין שיש להאיץ עקירת מאחזים ביהודה ושומרון. הוא דוגל בהקמת מדינה פלסטינית בלב ארצנו, בעקירת יישובים ויהודים ובמסירת חבלי מולדת".

"עוד לא עברו יומיים ובנט כבר צועד למדיניות השמאל המסוכנת של ויתורים, רפיסות ועקירות", הוסיפו בליכוד. "זאת עוד סיבה לכך שנפעל יחד עם שותפינו לימין האמיתי כדי להפיל את הממשלה המסוכנת הזאת מוקדם ככל האפשר".

ידלין כיהן בעבר כראש אמ"ן וכנספח צה"ל בוושינגטון. במערכת הבחירות של 2015 הוא היה מועמדו של המחנה הציוני לתפקיד שר הביטחון. לאחרונה סיים ידלין את כהונתו כראש המכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS).

על פי הדיווח ב"מקור ראשון", בלשכת בנט הכחישו כי נעשתה פנייה לידלין בנוגע למינויו לראש המל"ל ואמרו כי מדובר ב"פייק מוחלט". ידלין, שהתראיין הבוקר לגלי צה"ל, התחמק מתשובה ברורה לשאלה האם קיבל הצעה מבנט לתפקיד.

תגיות:נפתלי בנטהליכודעמוס ידלין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה