פעילות הידברות

מים, חופש, בריכה - למי יש כוח לזה כשאת מרגישה שאת טובעת?

באתי לנופש הזה בהרגשה שאני כבולה, שהכריחו אותי לבוא, שאני צריכה לצוף מעל המים. אבל האמת היא, שבחיים הרגשתי טובעת. הרגשתי כבולה באזיקים. הנופש הזה העניק לי מפתחות כדי לפתוח את האזיקים. הירשמי גם את

  • ד' תמוז התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

האמת היא, שלא היה לי מצב רוח לנופש הזה. כן, הזוי, נכון? למי אין מצב רוח לנופש? אבל לא היה לי. אני עמוסה בעבודות לאוניברסיטה, אני מפסידה משמרות בעבודה בבית הקפה וזה אומר פחות כסף בסוף החודש, ואם טל לא הייתה מכריחה אותי לבוא - כנראה הייתי טובעת עכשיו בעוד משמרת בעבודה במקום לשחות עכשיו בבריכה. 

החזקתי את הראש מעל המים, צפתי על הגב, הלוך ושוב, אבל הייתי די לבד. כולן הלכו להרצאה, ולי לא היה כוח לעוד איזו מטלה, אז נשארתי במים. אבל הייתי לבד. לגמרי לבד. ולא רציתי להרגיש יותר לבד. 

לבסוף הצטרפתי אל כולן. נכנסתי באמצע, אבל אף אחד לא שם לב שנכנסתי. כולן הקשיבו בשקיקה. התיישבתי בסוף האולם, והחלטתי לתת לזה צ'אנס מעכשיו. להופעות, לשירים, להרצאות. כי אם כבר אני פה, למה לא לנצל את זה? 

עטיתי על פני חיוך וניסיתי להיות נוכחת ברגע, להקשיב למילים ומה שמעבר להן, לשאול את השאלות הכי קשות ולקבל את התשובות הכי מחכימות. לרקוד עד אפיסת כוח, לשמוח באמת, לצחוק עד שהבטן תכאב. הייתי נוכחת בכל רגע, וזה היה הרבה יותר מנופש, זו הייתה מתנת שחרור, לעצמי. 

כי הבנתי שבאתי לנופש הזה בהרגשה שאני כבולה, שהכריחו אותי לבוא, שאני צריכה לצוף מעל המים. אבל האמת היא, שבחיים הרגשתי טובעת. הרגשתי כבולה באזיקים, למטלות, לכסף, לחיים, למה שחושבים עלי ומה שרוצים ממני, לתדמית שלי כלפי חוץ וכלפי פנים, לכל כך הרבה דברים שלפעמים אנחנו שוכחים. 

הנופש הזה העניק לי מפתחות כדי לפתוח את האזיקים, כדי לצוף באמת מעל המים, אבל בחיים האמתיים. 

אני כבר שנתיים אחרי. סיימתי את התואר. אני נמצאת במקום אחר, כי הנופש הזה היה נקודת הפתיחה, יריית הזינוק להתחיל להשקיע בעצמי, להתחיל מחדש ולהשתחרר מהכבלים. איך? במקום להסתכל רק פנימה, התחלתי להסתכל גם החוצה, לשים לב לדברים שקורים בחוץ, להזדמנויות שלא שמתי לב אליהן. התחלתי לשים לב למילים, למה שמדברים אלי, למשמעות. התחלתי לשים דגש על הדברים שבאמת חשובים. ושחררתי, שחררתי את כל הכבלים הדמיוניים, כי האמת היא, שמי ששם לנו את האזיקים - זה רק אנחנו.  

אם את במקרה קוראת את זה ועדיין מתלבטת, אם גם את מרגישה שאת טובעת, בואי, יש פה אחלה שמש, מים ואוויר לנשימה.  

הירשמי עכשיו רק ב-490 ₪ לנופש חוויתי ומושלם לבנות 20+ מהציבור החילוני, הכולל נוף גלילי מרהיב, חדרים מפנקים, ארוחות גורמה, ספא משוכלל, בריכה כיפית והרצאות, הופעות וסטנדאפ מצחיק שימלאו לך את המצברים. 

להרשמה, לחצי כאן

תגיות:פעילות הידברותנופש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה