מעניין

לא זכרה איפה חנתה – הרופאים נתנו לה חודש וחצי לחיות

אישה מאנגליה סבלה מבעיות זיכרון קלות, אך היא לא דמיינה מה גרם להן. כשהיא הגיעה לבדיקה בבית החולים – הרופאים נתנו לה חודש וחצי לחיות

אא

במשך מספר חודשים, סוזי פרל מאנגליה סבלה מבעיות זיכרון קלות. היא לא זכרה איפה חנתה או מה הדרך לבית הקפה המקומי, אך זה לא הדאיג אותה יותר מדי. לאחר כמה שבועות, סוזי נפגשה עם שכנתה שהבחינה שהיא מתנהגת מוזר. "הסכמתי איתה", מספרת סוזי, "באמת לא זכרתי איפה חניתי את המכונית בשבוע שעבר".

סוזי החליטה לבדוק את הנושא ונסעה לבדיקה בבית החולים. הרופא החליט לערוך לסוזי סריקת מוח, שתוצאתה תשנה את חייה מן הקצה אל הקצה. "בצילום הם מצאו גידול ענק ואמרו לי ליצור קשר בדחיפות עם האנשים היקרים לי. הם אמרו לא לחכות עם זה אפילו שבוע אחד".

הרופאים אמרו לסוזי שאת סוג הגידול הזה לא ניתן לנתח ונתנו לה חודש וחצי לחיות, אך סוזי לא וויתרה. "לא האמנתי שזה הזמן שלי ללכת", היא אמרה.

לאחר טיפולים אינטנסיביים, שכללו כימותרפיה ושינוי תזונה, הגידול החל לסגת. "כולם היו בטוחים שאני אמות, חוץ מהבן שלי וויל, שהוא היום כבר בן 20", סיפרה סוזי והוסיפה שבשלב מסוים במהלך הטיפולים היא הגיעה למצב של מוות קליני אך הצליחה לשוב להכרה. "חשתי אחרת לגמרי אחרי המקרה הזה. זה גרם לי להבין שכל הדברים שאנו נוטים לדאוג מהם – לא באמת קיימים... זה גורם לך לראות את העולם בצורה שונה לחלוטין, משנה את סדרי העדיפויות. זה היה פשוט רגע נהדר".

כשבעה חודשים לאחר שקיבלה את האבחנה שלה, הגידול של סוזי היה בנסיגה מוחלטת, בניגוד למה שציפו הרופאים. היום, 3 שנים לאחר מכן, סוזי בריאה ואופטימית: "לא פחדתי למות, אבל למדתי המון", סיכמה סוזי.

 

תגיות:חניהמוות קליני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה