חדשות בארץ

בפעם ה-33 בהיסטורית הספארי: גור קרנף נולד

בפעם ה-33 בהיסטורית הספארי ברמת גן – הגיח לעולם גור קרנף מתוק בשם רובי, כשמו של הנשיא היוצא רובי ריבלין. "כל המלטה כזו מרגשת את קהילת כל שומרי הטבע והעוסקים בריבוי קרנפים", מסרו מהספארי

צילום: שירה ענבר דניןצילום: שירה ענבר דנין
אא

התרגשות בספארי: ריהאנה הקרנפית המליטה אתמול קרנף, שלישי במספר. "המטפלים, שחישבו שנה וחצי של הריון מתאריך ההזדווגות, ציפו להמלטה כבר זמן מה, והבוקר כשהגיעו, הם ראו אותה יוצאת מגדרת היולדות של קובוסי המים, כשלידה צועד בבטחה גור קטנטן אך חזק", כך כתבו בעמוד הפייסבוק שלהם.

ריהאנה בת ה-11, קרנפית רחבת שפה מתת המין הדרומי, המליטה את רמי לפני כחמש שנים ואת רייני-רפיקי לפני יותר משנתיים. כדי לשמור על בטחונה, מתבצע מעקב אחריה ואחרי הגור שלה, והמטפלים צופים בהם ממרחק סביר כל הזמן.

כפי שנהוג בספארי, מיד לאחר ההמלטה, האם והגור ישהו במתחם מיוחד, שם יתחזק הקרנף הקטן בנחת, עד שיצא בעוד מספר שבועות, בוגר יותר, לרחבי השטח הפתוח.

"בעולם נותרו שתי קרנפיות רחבות שפה מתת המין הצפוני, וגם תת המין הדרומי, שנמצא בספארי ומצוי בסכנת הכחדה. כל המלטה כזו מרגשת את קהילת כל שומרי הטבע והעוסקים בריבוי קרנפים. הספארי הוא גן החיות המוביל בעולם ברביית קרנפים, וזהו הקרנף ה-33 שנולד פה מאז הקמתו!", נמסר מדוברות הספארי.

היום בבוקר, לאחר שפנו לקהל הרחב להצעת שם לקרנף הקטן, נמסר כי הוא ייקרא רובי, כשם הנשיא היוצא רובי ריבלין.

 

 

תגיות:ספאריקרנף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה