חדשות בארץ

ממשלת בנט בדרך, ראש השב"כ באזהרה חמורה: סיכום חדשות השבת

סיכום חדשות השבת: אורבך צפוי למסור את החלטתו הרשמית ביממה הקרובה, ראש השב"כ נגד השיח האלים והמסוכן

  • כ"ה סיון התשפ"א
אא

* אורבך יאכזב? יו"ר הכנסת יריב לוין הודיע כי בישיבת המליאה שתתקיים ביום שני הקרוב יכריז כי עלה בידו של יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, להרכיב ממשלה. במפלגת ימינה מעריכים כי ח"כ ניר אורבך לא יכשיל את הקמת הממשלה אלא יצביע בעדה, או יתפטר. אורבך צפוי למסור את החלטתו הרשמית ביממה הקרובה.

* ראש השב"כ, נדב ארגמן, פרסם הודעת אזהרה מפני הסתה ושיח אלים ברשתות החברתיות: "כמי שעומד בראש ארגון שייעודו שמירה על ביטחון המדינה וסדרי המשטר הדמוקרטי ומוסדותיו, אני קורא ומזהיר כי שיח זה עלול להתפרש בקרב קבוצות מסוימות או בקרב בודדים, ככזה המתיר פעילות אלימה ובלתי חוקית שעלולה חלילה להגיע אף לכדי פגיעה בנפש. לצד האחריות המוטלת על כתפי השב"כ, יחד עם גורמי האכיפה האחרים, גם על נבחרי ציבור מכל קצוות הקשת הפוליטית, מובילי דעה, אנשי דת, מחנכים ואזרחי ישראל כולם – מוטלת אחריות כבדה בימים אלה".

* במהלך התפרעויות ערבים בכפר השילוח – סילוואן שבמזרח ירושלים נפצעו שני שוטרים. הפורעים קראו קריאות לאומניות והשליכו אבנים וחפצים לעבר כוחות המשטרה אשר נאלצו להשתמש באמצעים. 4 פורעים נעצרו לאחר שהשליכו אבנים.

* יחיא סנוואר, מנהיג ארגון הטרור חמאס חמאס בעזה, אמר היום כי אם יתקיים סבב נוסף, "צורת המזרח התיכון תשתנה. חמאס הראה עד כה רק מחצית מכוחו".

* במהלך השבת התחדשה האש בצור הדסה: 16 צוותי לחימה באש בסיוע 6 מטוסי כיבוי ומסוק פעלו על מנת לבלום את התפשטות האש וכיבויה. הושגה שליטה באירוע, נזק נגרם לצומח, לא הייתה פגיעה בנפש ורכוש.

* הקורונה בעולם: בהודו התגלו 120,529 מאומתים חדשים לנגיף. ביממה האחרונה מתו 3,380 בני אדם. ברוסיה התגלו 9,145 מאומתים לנגיף ביממה האחרונה. בברזיל נמצאו 83,391 מאומתים חדשים ו-1,454 מתו ביממה האחרונה.

* רכב התנגש בעץ ועלה באש, כתוצאה מכך צעיר כבן 20 נהרג ושניים נוספים נפצעו בינוני. התאונה הקשה התרחשה בדרך אביטל אביגדור בבאר שבע. פאראמדיק מד"א ערן שוורץ, סיפר: "ראינו רכב מעוך לאחר שככה"נ החל להתלקח ובסמוך שכבו 3 פצועים שחולצו מהרכב, אחד היה מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, ופינינו אותו תוך פעולות החייאה, שני צעירים נוספים היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות, לאחר טיפול רפואי ראשוני פינינו אותם לבית החולים כשמצבם בינוני ויציב".

תגיות:חדשות השבתממשלת שינוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה