חדשות בארץ

בחסדי שמיים: הצעיר שאושפז במצב קשה בגלל אכילת בוטנים – שוחרר לביתו

אהרן קליין, תלמיד הישיבה שפיתח אלרגיה קשה בעקבות אכילת בוטנים ואושפז במצב קשה, שוחרר לביתו. בבית החולים סורוקה, בו היה מאושפז, מזכירים כי על אנשים הסובלים לאלרגיה להקפיד ולבדוק היטב את מרכיבי המזון בעת אכילת מחוץ לבית

  • כ"ג סיון התשפ"א
(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

בשורות טובות: אהרן קליין, תלמיד הישיבה שאושפז בתחילת השבוע במצב קשה לאחר שפיתח אלרגיה קשה בעקבות אכילת בוטנים, שוחרר היום (חמישי) לביתו.

קליין, בשנות העשרים לחייו, שהינו אלרגני לבוטנים, השתתף בשמחת החתונה של חברו. במהלך הסעודה הוא אכל בטעות בוטנים שהוכנסו לאחת המנות, וחש ברע. צוות רפואי שהוזעק למקום הזריק לו אפיפן. הוא פונה לבית החולים סורוקה ואושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם. בחסדי שמיים מרובים, לאחר שיפור משמעותי במצבו הוא חזר היום כאמור לביתו.

ד"ר עמית פרנקל, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ כללי בסורוקה, סיפר: "הצעיר הגיע במצב קשה, וחייו ניצלו בזכות שרשרת הטיפול הרפואי המיומן – החל מהטיפול שקיבל בשטח, דרך צוות מלר"ד בית החולים, היחידה לטיפול נמרץ כללי והמחלקה הפנימית. חשוב להזכיר לאנשים הסובלים מאלרגיה להקפיד ולבדוק היטב את מרכיבי המזון בעת אכילה מחוץ לבית. כמו כן, מזרק האפיפן מציל חיים, לכן קיימת חשיבות עצומה להחזיקו בהישג יד באופן רציף".

פנחס קליין, אביו של אהרן, אמר: "אנחנו מודים לצוותים בסורוקה על הטיפול המסור, המקצועי והמיומן, כמו גם על הליווי האישי יוצא הדופן שלהם שראויים להערכה".

תגיות:בוטניםאלרגיהבית החולים סורוקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה