הסברה ישראלית

"האמת חזקה מהכול": מה גרם לענהאל שמואלי לבכות?

ענהאל שמואלי פנתה במסר מרגש לאיש העסקים מוחמד חדיד ובתו בלה, שיצאו בהצהרות נגד ישראל, והוסיפה את הכיתוב: "לא משנה כמה תנסו לשנות את המציאות – האמת חזקה מהכול"

בתמונה: הרכב שנפגע בתמונה: הרכב שנפגע
אא

שתי בנותיו של מוחמד חדיד, יזם נדל"ן אמריקאי ממוצא פלסטיני, יצאו למתקפה נגד ישראל במבצע "שומר החומות" וניצלו את מיליוני העוקבים שלהן ברשת בשביל לקדם מסרים של שיחרור פלסטין. ענהאל שמואלי לא יכלה להישאר אדישה, ופנתה אליהם בסרטון קצר שמסביר הכול:

"היי בלה, היי מוחמד. תראו את התמונה של הרכב של חבר של בעלי. לפני כמה שעות עבר רכב עם מחבלים ופשוט ירה לעברו 10 כדורים! המחשבה שעקיבא בעלי יכול היה להיות שם הורגת אותי."

"אתם בטח שואלים למה ירו? אין סיבה. סתם כי זה רכב ישראלי עם לוחיות רישוי של ישראלים. לחבר שלו יש 6 ילדים שיכלו להיות שם. אל תגידו לי שיש כאן שני צדדים. אף אזרח ישראלי לא נוסע בכביש ומרסס בכדורים רכבים של אזרחים פלסטיניים."

"אתם מדברים על דיאלוג ושלום, אבל ידעתם שישראל הציעה פתרון  של שתי מדינות לפני מלחמת העצמאות והערבים סרבו? אתם מדברים על זכויות, אבל אתם יודעים שיש לערביי ישראל ייצוג בכנסת, מלגות, פנסיה, זכויות זהות שיש לכל אזרח ישראלי? הם חיים את הכנסתם בחופש מוחלט. אתם מדברים על אלימות, אבל למעשה בעוד שחמאס מפציץ אזרחים חפים מפשע בהפתעה, הצבא שלנו מודיע לפני כל הפצצה, כדי שלא יהרגו חפים מפשע."

"אז לפני שמצדדים בצד אחד, אולי כדאי להיצמד לעובדות. ערבים ישראלים חיים פה טוב! ואם ממש בא לכם להעביר מסר, אז שזה יהיה מסר של שלום. ואיך השלום מגיע? כשחיים זה לצד זה בהרמוניה ובכבוד הדדי".

 

תגיות:הסברה ישראליתענהאל שמואלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה