חם ברשת

חולת סרטן צעירה ילדה בן בריא: " לא אני נתתי לך חיים - אתה נתת לי חיים"

"תודה לך, ילד שלי, שבמשך ארבעה טיפולים לא פשוטים בכלל לא ויתרת, נתת לי את הכוח להילחם ולא לוותר עליך בחזרה". דניאל אברהם בפוסט שלא ישאיר עין אחת יבשה

אא

דניאל אברהם, אמא צעירה חולת סרטן, החלה בטיפולים לפני כארבעה חודשים, בעודה בהריון עם בנה השני. לפני כשבועיים הוא הגיח לאוויר העולם, בריא ושלם, ופוסט שכתבה דניאל על החוויה  העניק השראה ותקווה, ולא השאיר עין אחת יבשה. אלו מילותיה:

"זהו, גם זה קרה לפני כמעט שבועיים. אחרי ארבעה חודשים מורטי עצבים, מלאים בחששות ופחדים, סוף סוף יצאת אלינו.

בשבוע 35+5 בשעה 6:00 בבוקר הכניסו אותי לחדר לידה, ידענו מראש שאסור לי לקבל אפידורל אבל לא היה לנו מושג כמה קשה זה הולך להיות. חדר לידה טיפול נמרץ - ככה קראו לזה. בין ציר לציר מקבלת מנות דם, טסיות, סטרואידים, הכול בשביל שלא יגמר לאמא הכוח.

ואתה, אהוב שלי, כאילו הרגשת את הכאב של אמא, ניסית לעזור בדרכך והבנת מהר מאד שלאמא כואב... בשעה 12:50 כבר היית בחוץ. שמענו את הבכי הראשון שלך וכולנו פשוט התפרקנו, ואז לקחו אותך לבדיקות. גיבור שלי, ואת כולן צלחת כמו האלוף שאתה.

והנה סוף סוף אתה בבית. תודה לך, ילד שלי, שבמשך ארבעה טיפולים לא פשוטים בכלל לא ויתרת, נתת לי את הכוח להילחם ולא לוותר עליך בחזרה. תודה שעזרת לי לעבור את התקופה הקשה בחיי, שגם בבטן תמיד ידעת מתי לבעוט ולהגיד לי בדרכך 'אמא, אני כאן, את לא לבד'.

מסתכלת עלייך עכשיו ולא מפסיקה לבכות, איזה נס אתה. לא אני נתתי לך חיים - אתה נתת לי חיים, ילד שלי.

זהו, אנחנו הורים לשניים, לוקחים נשימה עמוקה לפני הישורת האחרונה של הטיפולים וממשיכים קדימה בכל הכוח להילחם בסרטן הזה. שרק תחייך כל החיים – זה מה שאני מבקשת".

תגיות:רץ ברשתחם ברשתהריון ולידה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה