חדשות יהדות

אורי זכי, בעלה של ח"כ תמר זנדברג, הניח תפילין ותיעד

אורי זכי, בעלה של תמר זנדברג, הצטלם כשהוא מניח תפילין. זאת בתגובה להצעת החוק שהעלתה זנדברג, המבקשת למנוע שידול לחזרה בתשובה

  • כ"ג סיון התשפ"א
אורי זכי מניח תפילין (צילום: תמר זנדברג, חשבון הטוויטר של אורי זכי)אורי זכי מניח תפילין (צילום: תמר זנדברג, חשבון הטוויטר של אורי זכי)
אא

אורי זכי, בעלה של תמר זנדברג, הגיב באופן מפתיע להצעת החוק שהעלתה אשתו, חברת הכנסת ממרצ: הוא הצטלם כשהוא מניח תפילין. את התמונה צילמה רעייתו תמר, חברת הכנסת ממרצ.

את התמונה צייץ זכי בתגובה לכתבה של גיא זוהר סביב הצעת החוק שהעלתה זנדברג, המבקשת לקבוע 6 חודשי מאסר על מי שמשדל קטין לחזרה בתשובה.

בדברי ההסבר להצעת החוק כתבה זנדברג: "לנוכח ריבוי מקרים בהם גופים דתיים שונים בישראל משדלים קטינים לחזור בתשובה, בין היתר באמצעות פעילות והפצת חומר הכולל איומים בבתי ספר, מוצע לאסור בחוק העונשין פעולות ישירות או עקיפות של מי שפועל מטעם גופים כאלה במטרה לשדל קטינים לחזור בתשובה".

בתגובה, עשרות הגיעו אל מול ביתה של ח"כ זנדברג בתל אביב, הקימו שם דוכנים להנחת תפילין וערכו תפילה משותפת.

דנה ורון העלתה סרטון תגובה, בו היא אומרת לזנדברג: "מאז העלת את הצעת החוק האומללה שלך, הפיד שלי מלא באנשים שמניחים. בזכות הפעילות הברוכה בדיעבד שלך, עוד כל כך הרבה מוכנים להסתער על דוכני התפילין".

עם ישראל לא נותר אדיש להצעת החוק, ורבים העלו לרשת תמונות שלהם מניחים תפילין, ביניהם: טייס שמניח תפילין בקוקפיט, בעל מוסך שפותח עמדת הנחת תפילין במוסך שלו ועוד. צפו ביוזמות המרגשות.

על רקע סערת הצעת החוק של תמר זנדברג הגיב גם גיל ססובר, וכתב: "מוכן להגיע לכל בית ספר שיפנה אליי ולתת שיעור על אהבת ישראל, על תפילין וסגולתם ועל הזכות והשמחה שבלהיות יהודי. תרגישו חופשי לפנות אליי בפרטי. כל ישראל ערבים זה לזה ועם ישראל חי".

עמית סאסי, פעיל ברשתות החברתיות ובזיכוי הרבים, החליט לרכוש מכספו האישי 12 ערכות תפילין עבור ילדים שהגיעו לגיל מצוות וידם אינה משגת.  

הרב זמיר כהן - תגליות מרגשות על עוצמת התפילין:

תגיות:תפיליןתמר זנדברג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה