חדשות יהדות

הכול מדויק: בתו של ההרוג בפיגוע ילדה בן – הברית תתקיים בעז"ה ביום האזכרה של אביה הי"ד

אורית, בתו של הרב מיכאל מרק הי"ד, שנרצח בפיגוע לפני כ-7 שנים, ילדה בן בכור, וכתבה פוסט שריגש את הרשת: "אנו אסירי תודה לריבונו של עולם שמנהל את העולם בהרמוניה"

אא

אורית, בתו של הרב מיכאל מרק ז"ל, שנרצח בפיגוע ירי בכביש 60, הביאה לעולם בן ראשון. בפוסט מרגש היא משתפת שבמהלך הלידה היה חשש לחייו של העובר, והיא נאלצה לעבור ניתוח חירום. בחסדי השם, התינוק נולד בריא ושלם, והברית תתקיים בעז"ה ביום האזכרה של אביה.

"ילד אהוב שלי, אחרי שעות קשות של צירים שהנסיך עשה לנו קצת בעיות, חששו לחיים שלו והחליטו לנתח ניתוח חירום. ההתאוששות  אמנם קשה וכואבת, אבל הנסיך הקטן הזה שווה כל כאב. המתיקות הלא הגיונית הזו, האהבה העצומה אליו. מודים על הנס! אסירי תודה לריבונו של עולם שמנהל את העולם בהרמוניה. איך לא, הוא גם ידע לתזמן את זה -שהברית בעז"ה תהיה ביום של האזכרה של אבא הי"ד, ושהלידה שלי תהיה במקום שבו שהינו לאחר הפיגוע", כתבה אורית וסיכמה: "זכינו בך מלאך קטן, מקווה שנהיה הורים ראויים".

מיכאל מרק ז"ל, שהיה מנהל ישיבת ההסדר בעתניאל, נרצח בפיגוע ירי בכביש 60, בדרום הר חברון, בכ"ה בסיון תשע"ו. הוא היה בן 48 במותו והשאיר אחריו אישה ו-10 ילדים. רעייתו חווה נפצעה קשה בפיגוע, ושני ילדיו – פדיה ותהילה, היום גם ברכב בזמן הפיגוע ונפצעו. בנו נתנאל אמר עליו כי "אבא היה איש חסד, בלי שאף אחד יידע. גם כשעבד ימים ולילות, לא ויתר על לימוד תורה".

תגיות:לידהרץ ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה