חדשות בארץ

ליצמן: "בנט ושקד, אל תחזרו על הטעות עם לפיד"

השר יעקב ליצמן קרא ליו"ר ימינה נפתלי בנט, ליו"ר תקווה חדשה גדעון סער ולחברי הכנסת איילת שקד וזאב אלקין שלא לאפשר את מינויו של יאיר לפיד לראש ממשלה: "זה הזמן לעצור, ולחזור אלינו להקמת ממשלת ימין שתשמור על הצביון היהודי, המסורת, השבת וערכי היסוד של העם היהודי לדורותיו"

ליצמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ליצמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שר הבינוי והשיכון, יעקב ליצמן (יהדות התורה), שיגר היום (שני) פנייה פומבית לחברי הכנסת נפתלי בנט, איילת שקד, גדעון סער וזאב אלקין: "יש רגעים שהמצפון היהודי דורש לעצור", אמר. "לתת ללפיד את ראשות הממשלה תוך סיכון עתיד ערכי הדת ומסורת ישראל – זהו חוסר אחריות לאומית".

"נפתלי, אתה יודע היטב מי זה לפיד", הוסיף ליצמן. "את 'ברית האחים' שהייתה לך איתו כינית בפניי 'טעות חמורה שלא תחזור לעולם'. כולכם זוכרים את מה שהוא עולל ליהדות במדינה ולציבור החרדי בפרט. אל תחזרו על הטעות שנית".

"נפתלי ואיילת, לתת לליברמן, גדול מפיצי השנאה נגד הדת והימין, את האוצר ואת ועדת הכספים – זו בושה וחרפה, וסכנה קיומית לעולם התורה. זה הזמן לעצור, ולחזור אלינו להקמת ממשלת ימין שתשמור על הצביון היהודי, המסורת, השבת וערכי היסוד של העם היהודי לדורותיו".

"כאנשי ימין ערכיים, שימו בצד משקעים אישיים לטובת המדינה ועם ישראל. אל תחזרו על הטעות עם לפיד ואיווט", חתם ליצמן את דבריו.

מוקדם יותר היום, מתח יו"ר יהדות התורה, חבר הכנסת משה גפני, ביקורת חריפה על בנט ושקד. "אני מבקש לשתף בזה שאין לי מצב רוח", אמר בפתח ישיבת ועדת הכספים. "כל השנים הכניסו לי לראש שאני שמאלן. באמת אכפת לי מארץ ישראל, אבל כל הזמן הכניסו לי לראש שלא. סמכתי על כאלה שאמרו 'אנחנו ארץ ישראל', ופתאום ירד לי המצב רוח, הסתבר ששיקרו אותי כל הזמן".

"אמרו לי שארץ ישראל זה הדבר הכי חשוב, פתאום התברר שהשנאה לביבי יותר חשובה מארץ ישראל. אני חונכתי כמו רבים מחבריי שיש דברים עקרוניים, יש כללים מתי מפרים אותם אם בכלל. עבודה זרה, שפיכות דמים, גילוי עריות אלו דברים שצריך לעשות עבורם הכל. דברים של ארץ ישראל, מה קרה? אין מי שישמור על ארץ ישראל, רק אני. כל הזמן אמרו לי שמאלן, הייתי מדבר עם איילת שקד, עם בנט, לא הבנתי למה אמרו לי את זה. אני לא משנה מדרכי כלום, אני רק מדבר על המצב רוח".

תגיות:נפתלי בנטאיילת שקדמשה גפנייעקב ליצמןבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה