חם ברשת

הרשת סוערת: עשרות תגובות על "ההונאה הפוליטית הגדולה ביותר"

אמש (ראשון) הצהיר יו"ר ימינה נפתלי בנט על כוונתו להקים ממשלה עם מפלגות השמאל. עשרות גולשים בחרו להגיב להודעתו הדרמטית של נפתלי בנט, שהגדיר את עצמו כ"ימינה", ועומד להקים ממשלה אנטי דתית ואנטי ימנית. ליקטנו עבורכם תגובות נבחרות

  • כ' סיון התשפ"א
בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

הצעות חוק של השמאל הקיצוני: ביטול חוק הלאום, ביטול יום הזיכרון, חוק הגיוס, פתיחת מרכולים בשבת והפעלת תחבורה ציבורית, ואולי חוק חדש למחוק את זיכרון יעקב מהמפה, הפיכת הנגב למערב הפרוע והתנגדות חד משמעי של המפלגת רע״מ ליציאה למבצעים בעזה, בקבינט הביטחוני ישבו מירב מיכאלי, תמר זנברג, ויו״ר מר״ץ שתומך בחקירת קצינים ואת ישראל בהאג, זו הממשלה שלכם, קדימה. חורבן מדינת ישראל יוצאת לדרך!!!

***

אוי ואוי לנו. בנט הטעה את בוחרי הימין, ועכשיו הוא מביא עלינו שלטון שמאל חלש ורכרוכי המחזיר את המדינה לערב שנות האלפים. שנים שלא היה ניתן לחיות בארץ. לקח שנים עד שהוחזר הביטחון וההרתעה ע״י אריאל שרון. בנט רודף שלטון מסכן את הבטיחות של כולנו. שלטון הימין עמל שנים רבות כדי להביא לביטחון הנוכחי. הישגים אלה נמצאים בסכנה גדולה כאשר הם שווים לידיים של אנשים כמו מירב מיכאלי ודומיהם. ספק אם נוכל להמשיך לחיות במדינה השברירית הזאת עם שלטון שמאל הזוי ומנותק מהמציאות המזרח תיכונית. בנט ושקד הבאתם אסון על ישראל, מאיפה באתם עלינו??? רמאים מחפשי טיטל פשוטים ועלובים. הולכתם את המצביעים שלכם שולל. אוי לנו לביטחוננו ועתידנו.

***

שקר מרמה והפרת אמונים

***

בנט ושקד הם מוכרים אותנו לשמאל ולערבים.

***

שקד ובנט, בגדתם ושיקרתם למצביעים שלכם. אני חוזה קטסטרופה. ביטחונית כלכלית וחברתית. אבל בעיקר ביטחונית.  הממשלה שלך תהיה משותקת וחסרת יכולת תזוזה.

***

גם אני טעיתי ובחרתי ימינה ומיצר על טעותי הגדולה

***

מה שעצוב זה לא הקריירה של פלוני או אלמוני. מה שעצוב זה שמדינת ישראל שנוסדה כדי להיות מדינה יהודית, עם פרהסיה יהודית, עם מוסדות תורה וחסד, עם עולם תורני ומדרשות, כל זה יחלש כאשר המפלגה המושחתת ביותר 'ישראל ביתנו' השתלטה בזריזות על משרד האוצר ועל ועדת הכספים.

***

אשר פיהם דיבר שווא, וימינם ימין שקר

***

תחליפו את השם ימינה לשמאלה

***

אני לא מופתעת, התקשרו אלי ממטה ימינה שבועיים לפני הבחירות ואמרתי להם הפעם לא, יש לי תחושה שתתחברו ללפיד וליברמן , הייתה לי תחושת בטן.

***

נפתלי בנט לא נשכח ולא נסלח!

***

עבר בקושי שבוע מהטילים והפרעות של אויבינו (ועדיין ממשיך קצת) וכבר הם הספיקו לשכוח ורוצים להקים איתם ממשלה?!

***

חלק גדול ממצביעי ימינה היה בטוח שהוא מצביע למפלגת ימין. זאת בנוסף לכל מיני הבטחות שהופרו ברגל גסה

***

בחרתי בנט ראיתי כיפה על הראש שלו. לאן הלך הקול שלי.

***

חשוב להתאחד כולנו בתפילה להסיר ממשלת זדון מן הארץ

***

אין סיכוי שכול כך הרבה אומללים כאלה יסתדרו ביחד, ולכן לא תקום להם ממשלת שמאל למרות כול השינאה לביבי וזה כביכול מאחד אותם, לא יצליחו

***

על רצונם של בנט והשמאל להקים את ממשלתם הרעה, עלינו להתפלל לה’: “אל תתן מאוויי רשע, זממו אל תפק”.

תגיות:נפתלי בנטחם ברשתימינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה