לאישה

אישה הסובלת ממחלה חשוכת מרפא - ניצלה מטביעה על ידי כלב השירות שלה

קלואי בירצ'ר סובלת מתסמונת שפוגעת לה ברקמות וגורמת לה לסבול מכאבים עזים. כלב השירות שלה, שעוזר לה לבצע פעולות יומיומית, הצליח להציל אותה ממוות כשהתעלפה מתחת למים: "בכל פעם שאני מרגישה לא טוב – הוא יודע", אמרה

אא

קלואי בירצ'ר הבריטית אובחנה לפי כשבע שנים עם תסמונת אהלרס-דנלוס. מדובר בבעיה רפואית חשוכת מרפא שגורמת לפגיעה ברקמות ומובילה לכאב כרוני וחוסר יציבות של המפרקים. קלואי הייתה מרותקת למיטה במשך שנה שלמה בעקבות התסמונת, ואזאן, כלב מסוג רועה גרמני, עזר לה לבצע פעילות יומיומיות שהתקשתה לעשות בעצמה.

קלואי סיפרה ברשת על אחד הרגעים הקשים בחייה, כאשר התעלפה באמבטיה מהכאב והחליקה מתחת למים. אזאן, שהיה אז רק גור, ראה את הנפילה ומיד הגיע לעזור. "הוא היה רק בן שישה חודשים בפעם הראשונה שהתעלפתי וכמעט טבעתי", סיפרה קלואי. אזאן פעל על פי האינסטינקטים שלו, למרות שאף פעם לא אימנו אותו לעשות זאת, והוא הצליח להציל את בעליו ממוות. "בכל פעם שאני מרגישה לא טוב – הוא יודע", אמרה.

קלואי הסבירה כי התסמונת היא מצב גנטי הגורם לפגיעה ברקמות החיבור כתוצאה מפגם בייצור או בעיבוד של קולגן – החלבון העיקרי שמרכיב אותן. "בגלל שאני סובלת מהמצב הזה, יש לי גם תסמונת טכיקרדיה אורתוסטטית. מערכת העצבים האוטומטית שלי לא עובדת כראוי וקצב הלב שלי עולה ויורד באופן אקראי, ובמקרים מסוימים אני מתעלפת", היא הסבירה.

אך למרות מצבה הרפואי, קלואי מתרגלת פילאטיס כדי להקל על הסימפטומים שלה והיא מתכננת להשתתף במרתון כדי לגייס תרומות על מנת להעלות את המודעות למחלה.

תגיות:מענייןרץ ברשתנשים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה