חדשות בארץ

בדרך לממשלת רוטציה? בנט נפגש עם לפיד

בניגוד לטענות ימינה על נתק במגעים עם הגוש להחלפת נתניהו, יו"ר ימינה נפתלי בנט נפגש עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ודן עמו בהקמת ממשלה. במקביל, נמשך המשא ומתן בין ימינה והליכוד

לפיד ובנט, ארכיון (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)לפיד ובנט, ארכיון (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
אא

יו"ר ימינה נפתלי בנט נפגש היום (חמישי) עם יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, ודן עמו בהקמת ממשלה, כך פרסם הערב עמית סגל בחדשות 12. זאת בניגוד לטענות בימינה כי שורר נתק במגעים עם הגוש להחלפת נתניהו. על פי הדיווח, הפגישה התקיימה ללא ידיעתם של שאר חברי הכנסת של ימינה, בהם איילת שקד. מוקדם יותר דווח, כי בנט נפגש עם יו"ר כחול לבן, בני גנץ.

במקביל, נמשך המשא ומתן בין ימינה והליכוד. על פי דיווחים שונים, בליכוד מציעים לבנט להיות שני ברוטציה בראשות הממשלה אחרי נתניהו, לכהן כשר הביטחון, וכן לקבל שישה שריונים עבור ימינה ב-36 המקומות הראשונים ברשימת הליכוד במידה וייערכו בחירות. אלא שבנט, שאמר בשיחות סגורות כי נסוג מהאפשרות להקים ממשלת רוטציה עם לפיד, לא זנח אותה עדיין.

לפקיעת המנדט של לפיד נותרו שישה ימים, והוא ממשיך במאמציו להכשיר את הקרקע לממשלה, שהקמתה תלויה בנכונותו של בנט להצטרף. צוותי המשא ומתן של יש עתיד ותקווה חדשה נועדו היום. בסיום הפגישה נמסרה הודעה משותפת, לפיה "חלה התקדמות במשא ומתן והושגו הסכמות. הצוותים ימשיכו בשיחות בזמן הקרוב במטרה להגיע לסיכומים להקמת ממשלה". ביומיים האחרונים הגיעו אנשי יש עתיד להסכמות עם ישראל ביתנו ומרצ על סעיפי ההסכם הקואליציוני ועל קווי היסוד של הממשלה.

תגיות:יאיר לפידנפתלי בנטהליכודימינהבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה