חדשות בעולם

הזוי: נחילי עכברים מזן קטלני - משתלטים על אוסטרליה. משפחה שלימה איבדה את ביתה

"הם נמצאים בבתים בכל מקום - בנעליים שלנו, בכיסאות, במיטות, באוכל. אנחנו פשוט לא יודעים מה לעשות. מזל שחברה שלי רבקה לא הייתה בבית באותו זמן, כשהחשמל שלה נאכל על ידי ערימות של עכברים וגרם לשריפה. זה עצוב"

אא

מכת עכברים מזן קטלני משתלטת על אוסטרליה, וזורעת חורבן והרס. 

הכל התחיל לפני שבועות אחדים, כשהחלו להתקבל עוד ועוד דיווחים מחקלאים נואשים, שמתמודדים עם אלפי עכברים בשטח החקלאי שלהם. "הם נמצאים בכל מקום, הם ממש פלשו לכאן ואין שום דרך להתגבר עליהם", אמר אחד החקלאים. 

מכת העכברים מאיימת קשות על תעשיית התירס - תעשייה שמגלגלת 50 מיליון דולר בשנה, אבל זה עוד לא הכל. 

למרות שתחילה היו רק בקרקעות החקלאיות, במהלך השבוע התקבלו דיווחים נוספים כי העכברים פלשו גם לבתי ספר, בתי חולים ואפילו בתי מגורים בסאות' ויילס וקווינסלנד שבמזרח המדינה. כעת חוששים ברשויות שמכת העכברים תעבור גם לעיר הבירה סידני, ותמוטט אותה כלכלית. 

ואם לא מספיקה המכה ה'כלכלית' הרי שמכת העכברים מאיימת על בטיחותם של התושבים. השבוע דווח על משפחה בת ארבע נפשות שאיבדה את ביתה לאחר שמאות עכברים כרסמו את חוטי החשמל בביתם. 

אם המשפחה, רבקה וורד, סיפרה בראיון לתקשורת כי הכל קרה ביום שישי האחרון, כאשר אחד השכנים התקשר ואמר לה בהיסטריה שהבית שלה עולה באש. "כשהגעתי הביתה ראיתי אותו כבר בוער ומאות העכברים שהיו עליו, החלו לברוח מהלהבות", משחזרת וורד. "מיד התקשרתי למשטרה והזמנתי כיבוי אש, אבל הבית כבר נשרף לגמרי והלהבות שרפו מאות עכברים שלא הצליחו לברוח. מצאנו ערימות של עכברים שרופים ליד הבית. 

"הם נמצאים בבתים בכל מקום - בנעליים שלנו, בכיסאות, במיטות, באוכל. אנחנו פשוט לא יודעים מה לעשות. מזל שחברה שלי רבקה לא הייתה בבית באותו זמן, כשהחשמל שלה נאכל על ידי ערימות של עכברים. זה עצוב. הבית שלה נשרף עד היסוד", אמרה חברתה של רבקה בצער. 

תגיות:אוסטרליהעכברים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה