סלבס בהתחזקות

"ואהבת לרעך כמוך - זה כל התורה": אביב אלוש בפוסט ’שבועות’ מרגש

אביב אלוש שוב מצליח לפרוט על מיתרי הרגש שלנו, עם פוסט יפה במיוחד שאותו פרסם בשבועות ברשתות החברתיות - לכבוד מתן תורה

אא

אביב אלוש שוב מצליח לפרוט על מיתרי הרגש שלנו, עם פוסט יפה במיוחד שאותו פרסם בשבועות ברשתות החברתיות - לכבוד מתן תורה. "ביום השלישי בחודש השלישי - בדיוק לפני 3333 שנה עמדנו כולנו כ'איש אחד בלב אחד' תחת הר סיני, וקיבלנו את התורה במופע אור קולי שאין דומה לו", הוא כותב. "אמרנו כולנו 'נעשה ונשמע' לא כשאר האומות שניתנה להן האופציה לקבל את התורה, שקודם שמעו מה יש בה ואז בחנו אם זה מתאים להם או לא. וכמובן שאף אחת מאומות העולם לא רצתה לקבל כשהבינה את מערכת החוקים האלוקיים שטמונים בה.

אבל אנחנו קיבלנו, עשינו ועושים וזכינו להיות חלק מעם ישראל ותורת ישראל. זה הסיפור שלנו ואין לנו יכולת להתנתק ממנו אבל כן יש לנו יכולת להרגיש "זרים" לסיפור כי לא לומדים אותו, לא קוראים אותו לא מבררים אותו אבל כשמאפשרים לעצמנו בראיה רחבה לעשות בירור של הסיפור אז הזרות מיד נעלמת והופכת לשייכות שלא תמיד אפשר להסביר אותה במילים.

"אף פעם לא אהבתי את ההגדרות דתי-חילוני. בארמית המילה חילוני = זר. כולנו יהודים ומאמינים יותר או פחות אבל סביב זה אנחנו צריכים להתאגד. היום אנחנו בתקופה מיוחדת מאוד שעם ישראל והעולם קרוב ממש להגיע לתכליתו ולכן הבורא מעביר אותנו שלבים גם מבפנים וגם מבחוץ כדי שנוכל להתחבר ולהתאחד ושתהיה לנגד עינינו מטרה ברורה משותפת. תם עידן הבלבול והתחיל בירור האמת, ואהבת לרעך כמוך זה כל התורה כולה. זה הסיפור הזה שלנו", הוא מסכם. 

פוסטים נוספים מעניינים שפרסם אלוש בעמוד הפייסבוק שלו לאחרונה:

תגיות:אביב אלוששבועותמתן תורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה