פעילות הידברות

הדרך לזוגיות מאושרת עוברת בנופש קסום של מחלקת שלום בית

עדויות מרגשות של זוגות נשואים שבאו רק לשמוע וליהנות ויצאו עם חווית זוגיות חדשה, הביאו את הידברות להפיק "שבת שכולה שלום בית" עם מיטב היועצים וחגיגה קולינרית מרגשת. הירשמו עכשיו

  • ז' סיון התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"לפני מספר חודשים ראיתי פרסום על שבת 'שלום בית' של הידברות. משהו בתוכי אמר לי שכדאי לי. הצעתי לבעלי את הצעת הנופש, והחלטנו יחד להגיע. הגענו לשם, ובנוסף להרצאות המעניינות ישבנו גם עם אחד היועצים, ועלו בשיחה דברים שלא תיארתי לעצמי שיעלו. בעלי נפתח ושיתף פעולה, והרגשנו שמשהו חדש מתחיל. אני חייבת לומר שלאחר הנופש זכיתי להכיר את בעלי מחדש..." (אודליה, מרכז הארץ). 

כן, זה מכתב אמיתי שהתקבל במחלקת שלום בית של הידברות.  

וכמוהו יש הרבה.  

מאז שזוגות רבים התחילו לגלות את הנופשים עם יועצי שלום בית של הידברות, זה הפך לטרנד של ממש. זוגות שרק עכשיו מתחילים את חייהם בהתרגשות, וגם כאלו שכבר חיים יחד ורוצים לשדרג את חיי הזוגיות, מגיעים לשבתות נופש קסומות המלאות בתכנים ובאווירה חגיגית מתאימה ומצהירים בחגיגיות: השבת שינתה לנו את החיים.  

בפוסטים יוצאי דופן, מבטאים חלק מהזוגות את רשמיהם הטובים של השבת שעברו עליהם לטובה והם ממליצים בכל פה לכל אחד להגיע. לא מדובר פה בשבת שמגיעים בהכרח אנשים עם בעיות בזוגיות. פסיפס האנשים שהגיעו לשבת הורכבו גם מזוגות שמרגישים שיש להם מה לשפר בזוגיות, שהם יכולים לעלות עוד מדרגה ולחזק את קשר הזוגיות ליציבה ובטוחה.  

רונן מצפון הארץ כותב לנו: "ראיתי את הפרסום על נופש הזוגיות והחלטנו להירשם. שמענו כבר הרבה הרצאות בנושא זוגיות, אבל בנופש זה היה משהו אחר לגמרי, הרצאות שנוגעות בדיוק בנקודות הנכונות ונותנות כלים עוצמתיים לתקשורת נכונה, כלים שאנחנו משתמשים בהם ביום יום. אני חייב לציין שכיום הקשר בינינו פשוט נהדר". 

ממש ככה. 

אנשים שפשוט רואים את המודעה, מתלהבים מהרעיון, נדלקים מהמרצים ומהאווירה הקסומה, ויוצאים עם כלים חדשים לזוגיות נכונה ובריאה, כיפית וזורמת.  

אז מה בתוכניית השבת? 

בנופש הקסום שבמלון המפואר קיבוץ לביא שבגליל, אתם תהנו משבת שלא חוויתם מעולם עם הסטנדאפיסט שמעון פרץ והפייטן בנימין דנישמן שלא יפסיקו לרגש, להנעים ולהצחיק אתכם למשך כל השבת, וזאת לצד ההרצאות מלאות התוכן של אהוב הקהל הרב חיים זאיד בעל סיפורי ההשגחה המדהימים, הרב אליהו נקש מנהל מחלקת שלום בית בהידברות, והרב איתמר איסנהאזן מנחה סדנאות זוגיות.  

ורק רגע, זה עוד לא הכל.  

צוות מחלקת שלום בית יעניק לכם: הרצאות מרתקות, סדנאות לגברים ולנשים, פאנלים מעשירים, כלים לתקשורת מקרבת שילוו אתכם גם לאחר הנופש, והמון שמחה ואהבה. 

בסדנא מיוחדת לנשים בהנחיית היועצת הבכירה סילביה ברדה, תקבלו כלים פרקטיים לחיזוק ובניית קשר זוגי אמיתי, עצות לחיים, והנחיות מעשיות לחיי זוגיות טובים יותר.  

ובנוסף גם מענה ייחודי: יעוץ אישי ללא עלות על ידי היועצים המומחים של המחלקה. כן, רק אתם ויועץ נישואין שיעמוד לרשותכם לכל שאלה והתלבטות.  

צוות היועצים המקצועי של מחלקת שלום בית הוביל ב"ה המון זוגות למקומות טובים יותר.  

אתם יכולים רק לתאר את עצמכם אחרי השבת...  

וגם אם הייתם פעם בנופש של הידברות, אתם תופתעו.  

עדיין מתלבטים?  

הירשמו כאן עכשיו לשבת שלום בית הקרובה, פרשת נשא, 21-22.5. אל תחמיצו! 

תגיות:נופשמחלקת שלום בית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה