חדשות בארץ

נתניהו: "נמשיך ונכה במטרות הטרור"

בתום הערכת מצב, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי פעילות צה"ל נגד ארגוני הטרור תימשך "ככל שיידרש כדי להשיב את השקט והביטחון לכל תושבי ישראל"

אא

(וידיאו: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב (שני) הערכת מצב בשיתוף שר הביטחון בני גנץ, הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי, ראש השב"כ, ראש המוסד וראש המל"ל, בסופה אמר כי "ההנחיה היא להמשיך ולהכות במטרות הטרור".

"צה"ל עושה זאת היטב", הוסיף נתניהו. "היום הוא חיסל עוד מפקד בכיר של הג'יהאד האסלאמי. פגענו ביחידה הימית של חמאס, וגם ממשיכים להכות בתווך התת-קרקעי – ב'מטרו' של חמאס. ויש עוד מטרות. נמשיך לפעול ככל שיידרש כדי להשיב את השקט והביטחון לכל תושבי ישראל".

ארגוני הטרור המשיכו הערב בשיגור מטחי רקטות לעבר יישובי הדרום. לאחר השעה 21:00 נשמעו אזעקות במועצות האזוריות אשכול ושדות נגב, ובהמשך זוהו שיגורים לעבר שדרות. רקטה אחת פגעה בגן ילדים בעיר ורקטה נוספת נפלה באזור התעשייה. בחסדי שמיים, לא דווח על נפגעים. מוקדם יותר היום, נפגע בית באשדוד מרקטה, ושלושה בני אדם נפצעו באורח קל משברי זכוכיות.

מטוסי קרב תקפו הערב את החמ"ל הראשי של ביטחון הפנים של חמאס בשכונת רימאל שבעזה. מדובר צה"ל נמסר, כי החמ"ל מהווה תשתית טרור מרכזית של החמאס, ממנו פועלים פעילי המודיעין הצבאי של הארגון.

בשעות האחרונות הותקפו בתיהם של חמישה ממפקדי חמאס ברחבי רצועת עזה, ששימשו כתשתיות טרור. בין הבתים שהותקפו נמנה ביתו של עז א-דין חדאד, בכיר במטכ"ל הזרוע הצבאית של חמאס וראש הסיוע הקרבי הכלל-רצועתי במהלך הסבב האחרון. עוד הותקפו: ביתו של אמג'ד אבו נג'א, מפקד גדוד נוחבה ברצועה, שניהל מביתו לחימה במהלך הסבבים השונים; ביתו של אבראהים מחמד מצטפא כוארע, מפקד גדוד דרום חאן יונס, שלקח חלק בפיגועי ירי לעבר כוחות צה"ל משנת 2008, וכן היה אחראי על הירי הרקטי לעבר ישראל; ביתו של אחמד שמאלי, מפקד גדוד נוחבה בסג'עיה; וביתו של נסים אבו עג'ונה, מפקד גדוד בית לאהיא.

תגיות:חמאסשומר החומותהג'יהאד האסלאמי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה