חדשות בארץ

"שלא תתבלבלו - אנחנו במלחמה": הצל בפוסט שלא יותיר אתכם אדישים

אחרי לילה סוער במיוחד שבו נורו כ-300 טילים לעבר יישובים בעוטף עזה - 'הצל' מפרסם 'תמונת מצב' עדכנית, ומבקש מעם ישראל להתעורר ולהבין כי אנחנו במלחמה: ""איזה עוד מדינה ביקום הייתה מקבלת ירי טילים ופגיעות במרכזי אוכלוסיה, ולא מכריזה מלחמה על החמאס?"

מפגינים ערביים בחיפה (תמונה מתוך הפייסבוק של ’הצל’)מפגינים ערביים בחיפה (תמונה מתוך הפייסבוק של ’הצל’)
אא

אחרי לילה סוער במיוחד שבו נורו כ-300 טילים לעבר יישובים בעוטף עזה - 'הצל' מפרסם 'תמונת מצב' עדכנית, ומבקש מעם ישראל להתעורר ולהבין כי אנחנו במלחמה.

"שלא תתבלבלו - אנחנו במלחמה", הוא פותח וכותב. "30 שוטרים ו300 מחבלים נפצעים. בצהריים ניסיון לינץ' בשלושה יהודים שניצלו על ידי שוטר והסתיים בפציעות קלות. תינוקת בת שבעה חודשים נפצעת מסלע לפרצוף. החמאס יורה טיל קורנט על רכב ובנס הנהג יוצא עם פציעות קלות. החמאס יורה על ירושלים, פוגע בבתים. צה"ל מחסל בכיר בחמאס ועוד עשרה. החמאס יורה 200 רקטות לדרום ולמרכז עם פגיעות ישירות .כל הערים המעורבות בוערות".

בפוסט אחר שלו, שמתייחס אף הוא להתלקחות במדינה, כותב אליאסי כך: "איזה עוד מדינה ביקום הייתה מקבלת ירי טילים ופגיעות במרכזי אוכלוסיה, ירי על עיר הבירה שלה ופגיעה בבתים עשרות קילומטרים של שדות שרופים מבלוני תבערה ירי נ"ט על הגבול התפרעות ולינצ'ים באזרחים על ידי תומכי חמאס, ולא מכריזה מלחמה על החמאס?".

"באום אל פאחם - מאות פורעים מוחים, זורקים אבנים ומבעירים צמיגים. ביפו - מאות פורעים זורקים אבנים ומבעירים צמיגים. בכפר כנא - מאות פורעים יוצאים לרחובות. בצומת שיבלי - מאות פורעים מבעירים צמיגים ומתעמתים עם כוחותינו. ברַמְלֵה - מפגן תמיכה בחמאס ועימותים קשים עם כוחות המשטרה. רוגמים רכבים ואוטובוס באבנים, ומחבלים הציתו את בית העלמין היהודי ברמלה ומציתים מכוניות ברחבי העיר. בחיפה - עימותים בין מאות "צעירים" עם דגלי טרור שמציתים שריפות לכוחות המשטרה.בלוד- מחבלים יצאו להתעמת עם כוחותינו, מיידים אבנים, מעלים באש רכבים ושורפים את תחנת המשטרה. וגם שרפו את המכינה הצבאית ואת התלמוד תורה בלוד. בשכונת החשמונאים בלוד פורעים ניסו לפרוץ לשכונה, המשטרה לא הגיעה, התושבים ירו באוויר. הפורעים לא עצרו, אז הדיירים ירו לכיוונם - חיסלו אחד ופצעו אחר. בכפר תרשיחא - מפגן תמיכה של מאות ערבים ישראלים בחמאס .

"בכפר מנדה - פורעים ערבים תומכי חמאס מציתים תחנת משטרה. בציפורי - מאות מחבלים ערבים ישראלים תומכי חמאס, מבעירים צמיגים וחוסמים כבישים. בעילוט- ניידת משטרה מוסטת מהכביש ותומכי החמאס רוגמים ושוברים אותו לחתיכות 2 שוטרים פצועים. בנצרת - מחבלים ערבים ישראלים תומכי חמאס מבעירים צמיגים. בכניסה לשגב - מאות פורעים ערבים מתעמתים עם כוחותינו ורוגמים רכבים בסלעים. בטייבה - מפגן תמיכה בחמאס ועימותים עם כוחותינו. בטמרה - מחבלים ימ"ש תומכי חמאס שיצאו חמפגן תמיכה בחמאס מתעמתים עם כוחותינו. בנחף - מחבלים יצאו להתעמת עם כוחותינו בהפגנת תמיכה בחמאס, חוסמים כבישים מיידים אבנים ומבעירים אש. בכפר כנא - בשני מקרים שונים לינץ' ביהודים - האחד מבוגר והשני צעיר. בדרום מעל ל 20 שריפות הוצתו כתוצאה מבלוני תבערה, ובשומרון יש כבר מעל 40 פיגועים", הוא מסכם את תמונת המצב שלו, תוך שהוא חותם 'חיפה ז"ל' לצד התמונה שפרסם. 

תגיות:מהומותערביםהצל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה