סלבס בהתחזקות

הולך בעקבות אביו: בנו של מאיר בנאי ז"ל מתחזק ומחזק. צפו

הזמר נועם בנאי, בנו של מאיר בנאי ז"ל, ממשיך לצעוד בדרכי האמונה ומרגש את עוקביו: "חשבתי לעצמי כמה העם שלנו צריך עכשיו תפילה עוצמתית, כזו שתחזק ותחבר אותו בימים האלה"

אא

הזמר נועם בנאי הולך בעקבות אביו, מאיר בנאי ז"ל, ומעלה תמונה לרשתות החברתיות, בה הוא נראה מניח תפילין. היהדות אינו זרה לו. לאחר שאביו חזר בתשובה, גם הוא החל להתקרב ליהדות ולאמונה. בינואר 2017 נפטר אביו ממחלת הסרטן, ושנה לאחר מכן הוא לקח חלק במחווה לזכרו לצד אומנים כמו מתי כספי, ארקדי דוכין, שלומי שבת ועוד.

באותו שנה, הוא השתתף בפרויקט "צמאה", פרויקט מוזיקלי של ניגוני חב"ד המבוצע על ידי אומנים ישראלים. נעם ביצע באלבום החמישי של הפרויקט את "א-ל מסתתר", כשמילות השיר נלקחו מספר ישעיהו פרק מ"ה, פסוק ט"ו: "אכן אתה אל מסתתר אלוקי ישראל מושיע". בפרויקט לקחו חלק גם עמיר בניון, אהרן רזאל, שולי רנד, חנן בן ארי ואריאל זילבר. לפני כשנה, הוא אירח את דודו אהוד בנאי לדואט מרגש ורווי אמונה, ומאז הוא ממשיך להפיץ מסרים של אחדות ואהבה.

לאחר האסון במירון, נועם כתב פוסט מרגש בעקבות הטרגדיה שהתרחשה ביום ההילולה של הרשב"י: "אין איך לתאר את ההלם ממה שקרה הלילה. בדיוק אתמול בצהריים היינו בדרך לחופשה בצפון (האמת שממש קרוב להר מירון) ובדרך נסענו שעות בפקקים יחד עם המתפללים. חשבתי לעצמי כמה העם שלנו צריך עכשיו תפילה עוצמתית כזו שתחזק ותחבר אותו בימים האלה. ואז הבוקר קמנו לבשורה המחרידה הזו, ועכשיו ליבנו מלא תפילה. עולם הפוך."

בנאי הקדיש לזכרם של הנספים את "קטנים", שיר שכתב לפני מספר שנים:

"אתה רואה לאיזה גובה ההרים נישאים
איך הגשם משקה את הנחלים
אתה רואה את הנשר דואה באויר
כמה גדולים הם העמקים

ככה אנחנו קטנים..

גרגרי חול ברוח נישאים בלי שליטה
טיפה יחידה במבול לא נפסק
נוצה על גב נשר דואה באויר
צל הולך ונגמר על פני עמקים

ככה אנחנו קטנים.."

צפו בביצוע המרגש:

 

תגיות:נועם בנאיסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה