סלבס בהתחזקות

לאחר השוד האלים שעבר בהולנד: ערן זהבי בירך ’הגומל’ בעלייה לתורה, וריגש את הרשת

שחקן הכדורגל המתחזק ערן זהבי ומשפחתו, ששוהים כעת בהולנד - עברו שוד אלים על ידי רעולי פנים שנכנסו לביתם, קשרו אותם באכזריות והתנהגו אליהם באלימות. אחרי שהכל נגמר, השחקן עלה לתורה ובירך את ברכת 'הגומל' על כך שאיש מהם לא נפגע בגופו 

אא

שחקן הכדורגל המתחזק ערן זהבי ומשפחתו, ששוהים כעת בהולנד - עברו שוד אלים על ידי רעולי פנים שנכנסו לביתם, קשרו אותם באכזריות והתנהגו אליהם באלימות.  

בפוסט שהעלתה רעייתו שי לרשתות החברתיות סיפרה כי היא וילדיהם היו בבית בזמן השוד, וכי הם ניצלו רק בנס. "בוקר טוב לכולם. אתמול אני ומשפחתי עברנו מקרה מזעזע של שוד ותקיפה במקום שאמור להיות עבורנו הכי בטוח בעולם - הבית שלנו", היא כותבת.

"עברו עלינו שעות קשות ואנחנו צריכים רגע לעכל. חשוב לי לציין שלא הרימו יד על הילדים והם בסדר גמור פיזית. נפשית אנחנו כולנו נצטרך לעבוד יחד ולעבור את הזה בצורה הטובה ביותר. אני מודה לכולם מקרב לב על הדאגה ועל הרצון לעזור. זה מחמם את הלב, תודה".

התקשורת בהולנד דיווחה כי הפורצים קשרו את ערן, אשתו שי וילדיהם, ואף גזזו את שיערה של אשתו. ברגעים מסוימים, המשפחה חשה כי סכנה ממשית מרחפת מעל ראשם, אולם בחסדי שמיים - הפורצים לא נגעו בהם לרעה.  

לאחר המקרה, הבוקר (ב') עלה זהבי לתורה בבית חב"ד באמסטרדם, ובירך את ברכת 'הגומל' - תוך שהוא מודה לקב"ה על הנס שאירע להם, ועל כך שאף אחד מבני המשפחה לא ניזוק בגופו. 

תגיות:עלייה לתורהערן זהבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה