חדשות בארץ

"אזהרה ברורה ואחרונה": מוחמד דף מאיים על ישראל

מנהיג הזרוע הצבאית של חמאס שיגר אזהרה לעבר ישראל כי "תשלם ביוקר" אם "התוקפנות נגד תושביה הפלסטינים של שייח' ג'ראח לא תיפסק"

הזרוע הצבאית של חמאס (צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)הזרוע הצבאית של חמאס (צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)
אא

(עודכן: 9:25)

חמאס פרסם הלילה (בין שלישי לרביעי) הודעת אזהרה לישראל, המיוחסת למנהיג הזרוע הצבאית של הארגון, מוחמד דף. בהודעה הנדירה איים דף כי "אם התוקפנות נגד תושביה הפלסטינים של שייח' ג'ראח לא תיפסק – ההתנגדות לא תעמוד בחיבוק ידיים, והאויב ישלם על כך ביוקר". דף הוסיף, כי "הנהגת ההתנגדות ואל-קסאם עוקבת מקרוב אחרי המתרחש. זו אזהרה ברורה ואחרונה".

הטרוריסט בן ה-55 שרד במהלך השנים מספר ניסיונות חיסול, וככל הנראה הוא נותר משותק חלקית. הוא לא נראה בציבור מזה שנים, ולעיתים נדירות מפרסם הודעות קוליות מוקלטות.

הרקע לאיום האחרון של חמאס הוא המתיחות הגוברת בשכונת שייח' ג'ראח שבמזרח ירושלים, לקראת פינויין האפשרי של שמונה משפחות פלסטיניות שבתיהן נרכשו על ידי יהודים. עניינן של המשפחות נמצא בדיון משפטי. אמש הפרו עשרות מתפרעים פלסטינים את הסדר בשכונה, ויידו אבנים ובקבוקים לעבר כוחות משטרה ומג"ב. הכוחות השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות ועצרו שלושה חשודים.

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, התייחס הבוקר למהומות בשייח' ג'ראח ולהודעתו של דף. "למדינת ישראל אסור להתקפל בפני הטרוריסט, רב המרצחים מוחמד דף שהצדיע לפורעים ואיים בהפעלת טרור מעזה על ישראל", אמר. "אמש המשיכו התפרעויות הטרור בשכונת שמעון הצדיק כלפי התושבים, ותשובתנו להם היא לפתח את ההתיישבות בשכונת שמעון הצדיק, לתגבר כוח פעולה בלי פחד, ולהורות לשוטרים להגיב בנחישות ותקיפות בלי גמגום".

תגיות:חמאסמוחמד דףירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה