חדשות בארץ

הזוי: סוס במעלית במגדל תל אביב תועד במצלמות האבטחה

מקרה מוזר במגדל בדרום תל אביב – שני אנשים תועדו מנסים להכניס סוס לתוך המעלית. הדיירים העבירו את התיעוד למשטרה: "זה מקרה מוזר והזוי שלא נתקלנו בו מעולם"

החשודים מתועדים במצלמות האבטחההחשודים מתועדים במצלמות האבטחה
אא

תיעוד ממצלמות האבטחה ממגדל בפרויקט פארק TLV שבשכונת הארגזים בדרום תל אביב חולל מהומה רבה בקרב דיירי הבניין. שני אנשים נתפסו מנסים להכניס סוס לתוך המעלית במשך דקות ארוכות עד שהצליחו. דיירי הבניין העבירו את התיעוד למשטרה, שמאוחר יותר עצרה את החשודים במעשה.

נציגת ועד הבית כתבה לדיירים: "עשינו טעות ושכחנו להכניס לתקנון שאסור להכניס סוסים לבניין ובטח לא להעלותם במעלית". אחת הדיירות אמרה בציניות: "כנראה שאפשר להשיג חוויית כפר גם במגדל".

לאחר בירור עם הדיירים עלה כי אחד החשודים הגיע לבקר את חברו, כנראה מאחת החוות החקלאיות הקרובות. עם קבלת הדיווח, המשטרה פתחה בבדיקת הנסיבות והודיעה לדיירים שנעצרו שני חשודים, לאחר שהוגשה תלונה על ידי אחד הדיירים. במשטרה ציינו "זה מקרה מוזר והזוי שלא נתקלנו בו מעולם. הכנסת סוס למעלית או לבניין אינה התעללות בבעלי חיים. למרות זאת, אם יוכח שהסוס הוחזק בתנאים קשים ולא קיבל טיפול ראוי, נעמיד את האחראי לדין. כרגע אין ראיות כאלה".

שני החשודים נחקרו בחשד להתעללות בבעל חיים, ואתמול (יום ד') חוקרי משטרת מרחב יפתח החליטו שלא להגיש כתב אישום נגד בעל הסוס וחבריו בגין התעללות בבעל חיים. "אין לנו ראיה שהייתה התעללות בסוס", טוענים במשטרה. "למרות זאת, בעל הסוס נעצר על הפרת מעצר בית בתיק פלילי אחר וכן יועמד לדין". עם זאת, התיק עדיין נמצא בחקירה והעניין יועבר לקבלת החלטה סופית בלשכת התביעות.

 

תגיות:חדשותסוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה