חדשות בארץ

ח"כ עודה: "האינתיפאדה תביא לסיום הכיבוש"

יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, פרסם פוסט תמיכה בתושבי מזרח ירושלים בו שיבח את ההתפרעויות. יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, קרא להעמידו לדין בגין הסתה והמרדה: "עודה הוא פצצה מתקתקת"

עודה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)עודה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

יו"ר הרשימה המשותפת, חבר הכנסת איימן עודה, התייחס אמש (ראשון) להתפרעויות במזרח ירושלים ושיבח את הצעירים הפלסטינים שלדבריו הובילו בפעולותיהם להסרת המחסומים המשטרתיים בשער שכם.

"הכיבוש נסוג מפני הצעירים הירושלמים ומסיר את המחסומים בבאב אל-עאמוד (שער שכם)", כתב עודה בפוסט בערבית שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו. "זה אותו הכיבוש שנסוג מפני הצעירים הירושלמים והסיר את המגנומטרים במסגד אל-אקצא. זו התנהגות כבירה ומכובדת של תושבי אל-קודס (ירושלים); לעיתים היא רגועה ולעיתים מתפרצת, עד שהאינתיפאדה המכריעה תביא לסיום הכיבוש ולהנפת דגל פלסטין מעל מסגדי אל-קודס וכנסיותיה ומעל חומות אל-קודס המשוחררת. ברכות לאנשי אל-קודס החופשיים".

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, מסר בתגובה לדברים: "אם יש מערכת אכיפת חוק במדינת ישראל, היועמ"ש צריך להורות עוד הערב על פתיחה בחקירה נגד עודה והגשת כתב אישום נגדו בגין הסתה והמרדה".

"לצערי, בית המשפט העליון אשם בפארסה של הכשרת שונאי ישראל, אולם מסתבר שמאז שבג"ץ סירב לפסול את עודה וחבריו, הם רק הופכים לחצופים יותר, מתעלמים מחוקי המדינה וגורמים לאינתיפאדה", הוסיף בן גביר. "איימן עודה הוא פצצה מתקתקת במדינת ישראל, ועל היועמ"ש לנהוג בו כפצצה מתקתקת".

תגיות:ירושליםהתפרעויותאיתמר בן גביראיימן עודה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה