חדשות בארץ

הליכוד נגד בנט: "מוכן להמליך ממשלת שמאל"

בהודעה חריפה שפורסמה על ידי הליכוד, הואשם יו"ר ימינה נפתלי בנט כי הוא פועל "מתוך אמביציה בלתי נשלטת להיות ראש ממשלה בכל מחיר", וכי הוא "מסרב לתמוך בפתרון היחיד לפלונטר הפוליטי שלא כרוך בחיסול הימין: משאל עם מהיר לבחירת ראש הממשלה"

בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

הליכוד פרסם בצהריים (רביעי) הודעה חריפה נגד יו"ר ימינה, נפתלי בנט, שהאשימה כי הוא מוביל להקמת ממשלת שמאל בראשותו: "מתוך אמביציה בלתי נשלטת להיות ראש ממשלה בכל מחיר, בנט – עם שבעה מנדטים – מוכן להמליך ממשלת שמאל עם קואליציה של 50 חברי כנסת מהשמאל והמשותפת".

בליכוד הוסיפו, כי בנט "עושה זאת בניגוד לרצון הבוחר שנתן 65 מנדטים לממשלת ימין, ובניגוד מוחלט להתחייבויותיו המפורשות שלא ישב תחת לפיד והשמאל, ושראש ממשלה לא יכול לכהן עם שבעה מנדטים כי זה 'לא דמוקרטי ולא מוסרי'".

"ממשלת השמאל המשותקת של בנט תקרוס תוך חודשים ספורים ותביא לפיזור הכנסת ולבחירות כלליות חמישיות. היא לא תוכל לעמוד אפילו יום אחד מול הלחצים הבינלאומיים נגד ההתיישבות וחיילי צה"ל והמירוץ להסכמים מסוכנים עם איראן. היא אפילו לא תוכל לקדם רפורמה אחת של הימין".

לדברי הליכוד, "בנט מסרב לתמוך בפתרון היחיד לפלונטר הפוליטי שלא כרוך בחיסול הימין: משאל עם מהיר לבחירת ראש הממשלה שלא כרוך בפיזור הכנסת ובחירות כלליות נוספות. ראש הממשלה שייבחר יוכל להקים ממשלה מיד. רוב מובהק בציבור תומך בפתרון זה".

"אם בנט רוצה באמת ממשלת ימין הוא חייב להודיע מיד שהוא תומך במשאל עם לראשות הממשלה, ולהפסיק את המשא ומתן שהוא מקיים עם לפיד להקמת ממשלת שמאל", סיכמו בליכוד.

מוקדם יותר היום, פרסמה מפלגת הציונות הדתית פרסמה סרטון חדש בו שבה ותקפה את רע"מ והעומד בראשה, חבר הכנסת מנסור עבאס. הסרטון הציג את עבאס כמי שהביע בעבר תמיכה בטרור ובמחבלים. במקביל הוציאה המפלגה הדתית-לאומית מסר שכוון לעבר מפלגות ימינה ותקווה חדשה, בדרישה שלא יתנו יד להקמת ממשלה הנסמכת על רע"מ: "מתק השפתיים של עבאס בנאומיו לא יכול להסתיר את תמיכתו ותמיכת תנועתו במחבלים ובטרור ובפעולות שנועדו לפגוע ולשלול את קיומה של מדינת ישראל".

"אנו קוראים לנפתלי בנט, איילת שקד, גדעון סער, זאב אלקין ויועז הנדל – אל תאפשרו הקמת ממשלה הנשענת על מי שהכריז אך לפני חצי שנה שהוא עוסק עתה בג'יהאד אזרחי, רק כי כרגע האפשרות לאחוז בנשק ולצאת למלחמת ג'יהאד איננה אפשרית", הוסיפו בציונות הדתית. "אם תעדיפו ממשלה כזאת על פני האפשרות להקים ממשלת ימין אמיתית – תיזכרו לדיראון עולם בהיסטוריה של מדינת ישראל".

תגיות:נפתלי בנטהליכודבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה