חדשות בארץ

הציונות הדתית נגד רע"מ: "אפס לגיטימציה להקים ממשלה עם תומכי מחבלים"

מפלגת הציונות הדתית תקפו בסרטון חדש את יו"ר רע"מ, מנסור עבאס, וקראו לימינה ולתקווה חדשה שלא לאפשר הקמת ממשלה שתישען על רע"מ: "אם תעדיפו ממשלה הנשענת על תומכי טרור במקום להקים ממשלת ימין – תיזכרו לדיראון עולם בהיסטוריה של מדינת ישראל"

אא

מפלגת הציונות הדתית פרסמה הבוקר (רביעי) סרטון חדש, בו שבה ותקפה את רע"מ והעומד בראשה, חבר הכנסת מנסור עבאס. יו"ר המפלגה, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', כתב בטוויטר: "מימין ומשמאל, יש אפס לגיטימציה להקים ממשלה עם תומכי מחבלים. כשהמסכות יורדות, כל בר דעת מבין את זה".

הסרטון החדש הציג את עבאס כמי שהביע בעבר תמיכה בטרור ובמחבלים. המסר שיצא במקביל מהמפלגה הדתית-לאומית כוון לעבר מפלגות ימינה ותקווה חדשה, בדרישה שלא יתנו יד להקמת ממשלה הנסמכת על רע"מ: "מתק השפתיים של עבאס בנאומיו לא יכול להסתיר את תמיכתו ותמיכת תנועתו במחבלים ובטרור ובפעולות שנועדו לפגוע ולשלול את קיומה של מדינת ישראל".

"אנו קוראים לנפתלי בנט, איילת שקד, גדעון סער, זאב אלקין ויועז הנדל – אל תאפשרו הקמת ממשלה הנשענת על מי שהכריז אך לפני חצי שנה שהוא עוסק עתה בג'יהאד אזרחי, רק כי כרגע האפשרות לאחוז בנשק ולצאת למלחמת ג'יהאד איננה אפשרית", הוסיפו בציונות הדתית. "אם תעדיפו ממשלה כזאת על פני האפשרות להקים ממשלת ימין אמיתית – תיזכרו לדיראון עולם בהיסטוריה של מדינת ישראל".

תגיות:הציונות הדתיתרע"מבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה