חדשות בריאות

נתוני הקורונה: פחות מ-200 חולים קשים, שיעור החיוביים 0.4%

על פי נתוני משרד הבריאות, 323 בני אדם מאושפזים בבתי חולים ברחבי הארץ, 114 מתוכם מחוברים למכונות הנשמה. שלושה חולים נפטרו ביממה האחרונה כתוצאה מסיבוכי הנגיף

(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שני), כי אתמול אובחנו 141 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה. מספר הבדיקות שפוענחו הסתכם ביותר מ-37 אלף, ושיעור הבדיקות החיוביות עמד על 0.4%. מקדם ההדבקה (R) רשם עלייה ל-0.77.

2,270 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, ביניהם 323 מאושפזים בבתי חולים ברחבי הארץ. לראשונה מאז חודש יולי שעבר, ירד מספר החולים הקשים מתחת ל-200, ועומד כעת על 193. 114 חולים מחוברים למכונות הנשמה.

מפרוץ המגפה אובחנו בישראל 837,160 נשאי קורונה. ביממה האחרונה נפטרו שלושה בני אדם כתוצאה מסיבוכי הנגיף, ומניין הנפטרים עלה בכך ל-6,338.

ברקע דעיכת הקורונה בישראל, נכנסו אתמול לתוקף הקלות משמעותיות נוספות בהגבלות שהוטלו על הציבור בחודשים האחרונים. מערכת החינוך חזרה לפעילות במתכונת מלאה ובכיתות מלאות, ללא חלוקה לקפסולות וללא הגבלה על מעבר בין כיתות. במקביל, בוטלה החובה לעטות מסכות בשטחים פתוחים, אם כי החובה לעטות אותן בשטחים סגורים נותרה עדיין בתוקף. במרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה של אמ"ן ציינו, כי הסיכון להדבקה בחללים סגורים גבוה עד פי 20 מאשר בשטח פתוח. במשרד הבריאות המליצו להמשיך ולעטות מסכות גם באוויר הפתוח בכל מצב של התקהלות שאינה מאפשרת לשמור על ריחוק חברתי.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה