חדשות בארץ

נתניהו לבנט וסער: "בואו נקים ממשלה ימנית חזקה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם סרטון חדש, בו קרא ליו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער להצטרף לממשלה ימנית. בפנותו לבנט, קרא לו נתניהו לתמוך בהצעת הליכוד להקמת הוועדה המסדרת: "אין שום סיבה לחבור לשמאל"

נתניהו, הערבנתניהו, הערב
אא

(סרטון: הטוויטר של נתניהו)

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא הערב (ראשון) ליו"ר ימינה נפתלי בנט לתמוך בהצעת הליכוד בנוגע להרכב הוועדה המסדרת, שתובא מחר להצבעה במליאת הכנסת. בסרטון שפרסם ברשת, פנה נתניהו לבנט וליו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, וקרא להם להצטרף לממשלת ימין.

"האפשרויות שלפנינו חדות וברורות", פתח נתניהו את דבריו. "ממשלה שעיקרה שמאל –  לפיד, העבודה, מרצ, בתמיכת המשותפת – או ממשלת ימין יציבה וחזקה לארבע שנים".

'הממשלה הבאה צריכה להגן על חיילי צה"ל מפני תביעות בית הדין הבינלאומי בהאג, צריכה לשמור על ההתיישבות, צריכה לשמור על הזהות היהודית של מדינת ישראל", הוסיף נתניהו. "רק ממשלת ימין חזקה תעשה זאת. אפשר להקים אותה בנקל. ולכן אני קורא גם לבנט וגם לגדעון סער – תצטרפו אלינו, בואו נקים את הממשלה הימנית החזקה שמדינת ישראל זקוקה לה ברגע זה".

"'אני קורא לבנט מחר להצטרף להצעה שלנו להקמת הוועדה המסדרת, שתשמור על הכוח של הימין ותשאיר גם לו זכות וטו. אין שום סיבה שיחבור לשמאל, לא בעניין הזה ולא בשום עניין אחר'', חתם ראש הממשלה את דבריו.

מוקדם יותר היום הודיע יו"ר סיעת הליכוד, מיקי זוהר, כי יעלה מחר להצבעה במליאה את ההצעה להקמת הוועדה המסדרת לפי מפתח של נציג לכל חמישה חברי כנסת. במחנה מתנגדי נתניהו דורשים נציג לכל ארבעה חברי כנסת. לאחר שבשבוע שעבר סירבו בימינה לתמוך בהצעת הליכוד, כתב זוהר בטוויטר: "אנו מצפים מימינה לתמוך בהצעה זו המשמרת את כוחו של הימין ומשאירה בידי ימינה את זכות הווטו בכל החלטה. אם ימינה לא תתמוך בהצעה זו, פירוש הדבר שהיא חברה לגוש השמאל בניגוד להבטחותיה לבוחר".

בתוך כך, בנט ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי נועדו היום במשך כשעתיים. בתום הפגישה נמסר, כי הם "דנו בניסיונות להקים ממשלת ימין ובדרכים השונות להביא לכך. השניים סיכמו לעמוד בקשר בימים הקרובים במטרה לחלץ את ישראל מהסבך הפוליטי".

תגיות:גדעון סערנפתלי בנטבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה