חדשות בארץ

ראש המוסד לשעבר באזהרה לאיראן: "ישראל בלתי מנוצחת"

במסגרת אירוע לזכר חללי מערכות ישראל, התבטא אתמול (ג') ראש המוסד לשעבר אפרים הלוי והזהיר את איראן לבל תעז לפתוח במתקפה נגד ישראל. "ישראל היא בלתי ניתנת להריסה, זה חשוב להבין. לא משנה מה האיראנים חושבים שהם יכולים לעשות. אם ינסו, הם יצטערו על כך"

אא

באירוע שנערך אתמול לזכר חללי מערכות ישראל במועדון העיתונות בירושלים, נשא את דבריו ראש המוסד לשעבר מר אפרים הלוי והזהיר את איראן בעקיפין, לבל תנסה לפתוח במתקפה כלשהי נגד ישראל. "ישראל היא בלתי ניתנת לניצוח, את זה חשוב להבין. לא משנה מה האיראנים חושבים שהם יכולים לעשות, מוטב להם שלא ינסו לעשות את זה - כי אם הם ינסו את זה, הם יצטערו על כך".

אמנם בעבר עמד לוי בראש המועצה הלאומית לביטחון, אולם על השאלה 'האם המשא ומתן בין איראן והמעצמות יוביל לתוצאה חיובית' - סירב הלה לענות. בתוך דבריו, הביע עמדה נחרצת באשר לפעולות שמנהיגות ישראל צריכה לנקוט מול ה'איום' האיראני. "זה לא בסדר למדינה להיות במצב מתמיד של הרתעה משחקן שהוא לא מדינה", אמר הלוי. 

כשנשאל מה דעתו על כך שרוסיה מוכרת נשק לאיראן (צעד שמהווה סכנה ברורה לישראל - ש.כ) אמר כי אקט זה לא מפתיע אותו כלל וכלל - שכן יחסי ישראל-רוסיה תמיד היו לוקים בחסר, ולא תמיד הייתה לישראל תמיכה מלאה מהצד הרוסי. מכיוון שכך, ישראל מצפה מארה"ב לתמיכה מלאה, אולם היא צריכה גם להראות רגישות ולהתאים עצמה לא פחות לדרישות של אמריקה, כי "אין זה כביש חד-סטרי", לדבריו. 

 
ראש המוסד לשעבר, אפרים הלוי. (צילום: פלאש 90)ראש המוסד לשעבר, אפרים הלוי. (צילום: פלאש 90)
 
תגיות:חדשות היוםחדשות בארץאיראןביטחון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה