חדשות בארץ

בנט: "הליכוד יכול לספור אותנו לטובת הקמת ממשלת ימין"

בהצהרה שנשא בפתח ישיבת סיעתו בכנסת, אמר יו"ר ימינה נפתלי בנט כי מפלגתו תמשיך להיות "שותפה מלאה" במאמץ להקמת "ממשלת ימין יציבה וטובה"

בנט בישיבת סיעת ימינה, היום (צילום מסך, ערוץ כנסת)בנט בישיבת סיעת ימינה, היום (צילום מסך, ערוץ כנסת)
אא

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, מסר בצהריים (שני) הצהרה לתקשורת בפתח ישיבת סיעתו בכנסת, במהלכה אמר כי ימשיך לפעול למניעת בחירות חמישיות: "מי שיפעל למען הקמת ממשלה יציבה – ימצא אותי כבן ברית נמרץ ויצירתי. מי שיפעל למען סלילת הדרך לבחירות – ימצא אותי ואותנו נלחמים בו בכל כוחנו". לאחר ההצהרה, נמסר כי בנט וראש הממשלה בנימין נתניהו ייוועדו בשעה 15:15 בלשכת ראש הממשלה.

"ימינה הינה ותמשיך להיות שותפה מלאה במאמץ להקים ממשלת ימין יציבה וטובה", פתח בנט. "בפגישות שלנו אמרתי לנתניהו שהליכוד יכול לספור את אצבעות סיעת ימינה לטובת הקמת ממשלה ימנית. אנחנו נפעל בכל הכוח ובכל האמצעים למנוע אסון של בחירות חמישיות. יש לא מעט דרכים יצירתיות ורעיונות יצירתיים להביא לזה, אבל בשביל זה צריך להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד".

בנט הכחיש דיווחים, לפיהם התעקשותו על רוטציה בראשות הממשלה מעכבת את התקדמות המשא ומתן: "זה שקר מוחלט, פייק ניוז. לא דרישות ימינה ולא שום תפקיד מהווים חסם להקמת ממשלה. כמו שאתם יודעים, יכולתי כבר בשעה הזאת לשבת בכיסא ראש הממשלה לו זו הייתה מטרתי העליונה. אבל המטרה שלי היא למנוע את האסון של סיבוב בחירות חמישיות".

"כל מי שעיניו בראשו רואה שישראל מתמודדת עם אתגרים עצומים", הוסיף יו"ר ימינה. "ישראל צריכה להתמקד בחבלה באויבים ולא בחבלה בעצמה. הקרקס הזה של בחירות חמישיות מסמן לאויבים שלנו שאנחנו בהתפרקות. זה הדבר האחרון שאנחנו צריכים, ולכן המערכת הפוליטית צריכה לצאת מהקיבעונות שלה ולהקשיב לציבור".

"אתם שומעים כמוני שיש כל מיני מפלגות שכבר שוכרות משרדים ויועצים ומתארגנות לקמפיין החמישי. החוכמה הגדולה זה לפעול באחריות. המחנות עכשיו הם לא ימין ושמאל, כן ביבי או לא ביבי. המחנות עכשיו הם מחנה האנשים עם אחריות שפועלים בכל כוחם להקים ממשלה מול מחנה האנשים שבשקט ובשם אידיאלים ועקרונות נשגבים כביכול מטרפדים את זה. רדו מהעץ".

"האחריות שלנו כמנהיגי העם היא לא לאכזב את העם הזה. לזכור שבמלחמות ישראל היו אנשים מכל קשת הדעות. בואו נמצא נוסחאות שיאפשרו לנו לשבת יחד גם אם לא מסכימים על הכל, ולהתחיל לנהל את מדינת ישראל", חתם בנט את דבריו.

תגיות:נפתלי בנטבחירות 2021ימינההליכוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה