מעניין

אימצה תינוק שאף אחד לא רצה – ומה שהוא עשה ידהים אתכם

אינגבורג מקינטוש אימצה את בנה גו'רדון לאחר שאף אחד אחר לא רצה אותו. 28 שנה לאחר מכן, הוא עשה מעשה מדהים: "לא יכולתי לבקש בן טוב יותר"

אא

אינגבורג מקינטוש שימשה כמשפחת אומנה לג'ורדון, כהה העור, מאז יום היוולדו. במשך 4 שנים היא ניסתה לשכנע את אימו הביולוגית לאמץ אותו באופן רשמי, אך אימו סירבה בטענה שהיא מעדיפה שמשפחה שחורה תאמץ אותו.

כשאף אחד אחר לא הראה התעניינות בג'ורדון, היא סוף סוף קיבלה את האישור המיוחל ופתחה בהליכים רשמיים של האימוץ. "הם הניחו אותו בזרועותיי וזו הייתה אהבה ממבט ראשון", היא אמרה.

אינגבורג טיפלה ב-125 ילדי אומנה במשך השנים, אך אף אחד לא הצליח לשבות את ליבה כמו ג'ורדון. למרות שג'ורדון אינה בנה הביולוגי, אינגבורג גידלה אותו במסירות ובאהבה. "הוא היה חלק מהמשפחה, לא משנה מה", אמרה אינגבורג.

כמעט שלושה עשורים לאחר מכן, אינגבורג קיבלה חדשות רעות. היא סבלה ממחלת כליות פוליציסטית והייתה זקוקה להשתלת כליה. ג'ורדן החליט שהוא לא יכול לעמוד בצד ולראות את אימו סובלת. הוא החליט לעשות מעשה, ללא ידיעתה של אימו המאמצת.

ג'ורדון קבע תור כדי לבדוק אם הוא יוכל לתרום לה את הכליה שלו. לשמחתו, הבדיקה קבעה שהכליה שלו מתאימה. "הרגשתי כאילו זה השיא שלי בחיים", אמר ג'ורדן. "אני מקווה שאוכל לעשות עוד עבורה כשאהיה מבוגר יותר, אבל כרגע, לכל הפחות אני יכול לעשות את זה".

אינגבורג התעקשה שג'ורדן לא יעבור את התהליך, אבל הוא היה נחוש להמשיך. "לא יכולתי לבקש בן טוב יותר", היא אמרה בדמעות. "כל מה שהיא עשתה עבורי מאז שנולדתי, פשוט רציתי לגמול לה על זה ולהראות לה כמה אני אוהב ומעריך אותה", אמר ג'ורדון.

השניים עברו את הניתוח בהצלחה וביקשו לשתף את הסיפור שלהם בשביל להראות שאף פעם לא מאוחר להחזיר טובה לאנשים שיקרים לנו.

תגיות:רץ ברשתאימוץתרומת כליה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה