חדשות בארץ

ח"כ אבי מעוז הותקף מילולית בטקס יום השואה בכנסת

יו"ר מפלגת נעם, חבר הכנסת אבי מעוז, הגיש תלונה לקצין הכנסת על תקיפה מילולית נגדו במהלך טקס "לכל איש יש שם" שהתקיים בכנסת. חבר הכנסת אחמד טיבי יצא מהאולם בעת שיו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, עלה לבמה להקריא שמות של נספים בשואה. בן גביר: "טיבי פגע בזכר הניצולים והנספים"

מעוז (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)מעוז (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

יו"ר מפלגת נעם, חבר הכנסת אבי מעוז, הגיש היום (חמישי) תלונה לקצין הכנסת, לאחר שהותקף מילולית במהלך טקס "לכל איש יש שם" שהתקיים בכנסת לזכר נספי השואה.

לדברי מעוז, אחד מבאי הטקס ניגש אליו, קילל אותו ואמר: "אתה לא מתבייש להשתתף בטקס כזה לזכר אלו שנשרפו בשואה? חבל שאתה חי, ושההורים שלך לא נשרפו שם". מעוז, בן לניצולי שואה, קרא לאנשי משמר הכנסת שהרחיקו את התוקף.

במהלך הטקס, שנערך בטרקלין שאגאל, נרשמה תקרית נוספת, כאשר חבר הכנסת אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) יצא מהאולם בעת שיו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, עלה לבמה להקריא שמות של נספים.

בן גביר כתב לאחר מכן בטוויטר: "תוך כדי שהקראתי את שמות נספי עיראק בשואה האיומה, ח"כ אחמד טיבי בחר לצאת מהטקס בהפגנתיות. אחמד טיבי לא ניסה לפגוע בי אלא בזכר הניצולים והנספים. עוזרו של רב המרצחים ערפאת לא אמור להיות בכנסת ישראל, כל דקה שתומך הטרור טיבי נוכח במשכן היא יריקה בפרצוף של עם ישראל ומיליוני הנספים".

תגיות:הכנסתיום השואהאחמד טיביאיתמר בן גביראבי מעוז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה