חיים לאחר המוות

האישה ששרדה את המוות: "הרגשתי אהבה ותחושת שלווה"

אישה שליבה נדם במהלך ניתוח קיסרי מספרת על חווית סף מוות שעברה ומשוכנעת שראתה את העולם הבא

אא

אישה בשם בת' מאנגליה עברה חווית סף מוות ושיתפה את הפרטים של החוויה שלה בראיון עם "סאנדיי אקספרס". בת' עברה ניתוח קיסרי במהלך הלידה של הילד השלישי שלה, כשלפתע החלה לדמם על שולחן הניתוחים. כשהרופאים לא הצליחו לעצור את הדימום, בת' נזכרה שראתה את לחץ הדם שלה צונח עד שליבה הפסיק לפעום.

בנקודה הזו, בת' מספרת שהיא זוכרת בבירור שמצאה את עצמה במקום של אור בוהק. "לא הייתי אנושית, אלא הרגשתי את עצמי כמו אנרגיה", היא אומרת ומוסיפה: "דיברתי, אבל לא במילים. דיברתי עם אנרגיה או יישות כלשהי. אנרגיות אחרות היו שם וגם אנשים שהכרתי. יכולתי להרגיש אהבה ותחושה של שלווה וסיפוק".

למרות שבת' לא יכלה לזהות אף אחד מהאנשים שהיו שם, היא הרגישה כאילו היא מכירה אותם. "הם אמרו לי כל כך הרבה דברים, למרות שאת חלקם קשה לי לזכור כרגע", היא אומרת, אך ככל שהחוויה נמשכה, נאמר לבת' שזה לא הזמן שלה למות כי היא עדיין "לא השלימה את החיים שלה", ולאחר מכן היא שמעה מעין צלצול טלפון שהעיר אותה.

כשבת' התעוררה, היא ראתה את בתה הבכורה עומדת מעליה. בת' אמרה לה שהיא מצטערת שהיא נעדרה במשך כמה שעות, אך בתה אמרה לה שעברה רק דקה מאז שנעלמה. "הרגשתי כאילו לא הייתי כאן שש שעות או יותר. הצלחתי לחוות כל כך הרבה רגשות וידע בפחות מדקה. אני לא יודעת מהן המילים הנכונות בשביל לתאר את הדברים שנאמרו לי".

תגיות:מוות קלינירץ ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה