חדשות בארץ

עטור בטלית ותפילין: חכם שלום כהן הצביע בירושלים

נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן, הצביע בבחירות לכנסת ה-24 כשהוא עטור בטלית ותפילין, כדי להדגיש את חשיבות המערכה על המדינה היהודית. יו"ר ש"ס, אריה דרעי: "הפעם חייבים הכרעה, מקווה מאוד שהציבור ישכיל לתת לנו להמשיך ולעשות למען מדינה יהודית"

  • י' ניסן התשפ"א
מרן חכם שלום כהן, הבוקר בקלפי (צילום: יעקב כהן)מרן חכם שלום כהן, הבוקר בקלפי (צילום: יעקב כהן)
אא

נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, מרן חכם שלום כהן, הצביע הבוקר (שלישי) בבחירות לכנסת ה-24 בקלפי בירושלים. מרן הגיע לראשונה אל הקלפי כשהוא עטור בטלית ותפילין, כדי להדגיש את חשיבות המערכה על המדינה היהודית.

בצאתו מהקלפי, בירך נשיא המועצת את כל מצביעי תנועת ש"ס: "אני מברך את כל הפעילים שעושים ורוצים ומשתדלים לעשות רצונו יתברך. וכל הבוחרים שישתדלו או שישדלו אותם להצביע תנועת ש"ס לכבודו יתברך, כדי שתרבה התורה והיראה והשבת והכשרות, וימלא הקב"ה כל משאלות ליבם לטובה".

מוקדם יותר הבוקר, הצביע יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, בקלפי הסמוכה לביתו בשכונת הר נוף בבירה. "היום הבוחר אומר את שלו", אמר בצאתו מהקלפי. "בפני הבוחרים יש שתי אפשרויות – גוש שרוצה מדינה יהודית בראשות נתניהו עם ש"ס חזקה, והגוש השני שרוצה מדינה אזרחית בראשותו של לפיד".

"הגוש שיביא 61 יקים את הממשלה, ולכן אני אומר לכל עם ישראל – צאו להצביע", הוסיף דרעי. "הפעם חייבים הכרעה, אי אפשר מערכת בחירות חמישית. אני מקווה מאוד שהציבור ישכיל לתת לנו להמשיך ולעשות למען עם ישראל, למען מדינה יהודית שעוזרת לחלשים בראשותו של נתניהו".

תגיות:ש"סהרב שלום כהןבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה