חדשות בארץ

דרעי: "חייבים הכרעה – צאו להצביע"

לאחר שעלה לקברו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, הגיע יו"ר ש"ס אריה דרעי לקלפי בשכונת הר נוף בירושלים. לאחר שהצביע אמר דרעי כי הבחירה היא "בין מדינה יהודית בראשות נתניהו עם ש"ס חזקה ובין מדינה אזרחית בראשות לפיד"

  • י' ניסן התשפ"א
דרעי, הבוקר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)דרעי, הבוקר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, הצביע הבוקר (שלישי) בקלפי הסמוכה לביתו בשכונת הר נוף בירושלים.

בצאתו מהקלפי אמר השר דרעי לכלי התקשורת: "היום הבוחר אומר את שלו. בפני הבוחרים יש שתי אפשרויות – גוש שרוצה מדינה יהודית בראשות נתניהו עם ש"ס חזקה, והגוש השני שרוצה מדינה אזרחית בראשותו של לפיד".

"הגוש שיביא 61 יקים את הממשלה, ולכן אני אומר לכל עם ישראל – צאו להצביע", הוסיף דרעי. "הפעם חייבים הכרעה, אי אפשר מערכת בחירות חמישית. אני מקווה מאוד שהציבור ישכיל לתת לנו להמשיך ולעשות למען עם ישראל, למען מדינה יהודית שעוזרת לחלשים בראשותו של נתניהו".

מוקדם יותר הגיע דרעי לתפילת שחרית בציון קברו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, יחד עם חבר מועצת חכמי התורה, הגר"ד יוסף, בנו של מרן. 

דרעי אמר במקום פרקי תהילים עם ילדי רשת החינוך של תנועת ש"ס, ואמר מעל הקבר: "אנו שליחים שלך, מרן, והיום אנחנו הולכים לעשות את שליחותך ולהגדיל את התנועה הקדושה שהקמת ולעשות למען כבודו של הקב"ה".

הגר"ד יוסף אמר: "אבא, אנו עומדים מעל הקבר שלך ומתפללים שתסייע לנו בשמיים. אנחנו נלחמים כאן למען קודשי היהדות, למען השבת הקדושה, למען עניים, יתומים ואלמנות, נלחמים להחזקת תורתנו הקדושה ולהחזיר עטרה ליושנה".

(צילום: יעקב כהן)(צילום: יעקב כהן)

 

תגיות:אריה דרעיבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה