סלבס בהתחזקות

"נרדמתי חצוי והתעוררתי שלם": נתן גושן בפוסט ראשון ומרגש על החתונה

לאחר ששמר על שתיקה, נתן גושן מפרסם פוסט ראשון על החתונה המפתיעה אמש: "זכיתי אתמול להיוולד מחדש"

אא

אמש (שלישי) התחתן הזמר נתן גושן עם לירון אלבילה בטקס אינטימי ומצומצם, הסגור לסיקור תקשורתי. גושן עצמו לא הגיב לידיעות על אירוסיו לפני כשבועיים ושמר בחשאיות על פרטי האירוע. ובכל זאת, הצליחו לדלוף דיווחים לכלי התקשורת על תאריך ומקום האירוע, ואפילו גם כמה תמונות. הבוקר, הגיב גושן לראשונה בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות על חתונת הבזק: "לא אגיד יותר מדי, אני עוד מסדיר נשימה. זכיתי אתמול להיוולד מחדש, מוקף בקבוצה מצומצמת של מלאכים, שכל אחד בעצמו יכול להאיר את העולם. כמו חלום, נרדמתי חצוי והתעוררתי שלם", כתב גושן והוסיף: "התודות יגיעו במסודר וכראוי, רק רציתי לפרוק. ואת, אשתי - הכול שלך והכול בשבילך, וזו רק ההתחלה. אין עוד מלבדו".

גושן הכיר את אלביליה בשידוך רק לפני כמה חודשים. השניים התארסו לפני כשבועיים ולא בזבזו זמן. בחתונה שהתרחשה אמש נכחו 40 אנשים בלבד, חברים טובים ובני משפחה. את הזוג חיתן הרב יגאל כהן, שמלווה את גושן במהלך תהליך ההתחזקות שלו. החברים הטובים, חנן בן ארי וישי ריבו, הופיעו.

עם העלאת הפוסט, החלו הברכות להגיע. הזמר והשחקן המתחזק, אביב אלוש, כתב: "כמה אני שמח בשבילך אח יקר, ים של אהבה". עוד הצטרפו לאיחולים: מאור בוזגלו, ליאור נרקיס, עדן חסון ומירי מיכאלי.

תגיות:נתן גושןחתונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה