חדשות בארץ

דרעי: "לא תהיה רוטציה, נתניהו יכהן ארבע שנים מלאות"

בכנס פעילים ארצי, התחייב יו"ר ש"ס אריה דרעי כי מפלגתו לא תסכים לממשלת רוטציה נוספת: "נתניהו יכהן כראש ממשלה ארבע שנים מלאות"

דרעי (צילום: פלאש 90)דרעי (צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, התחייב הערב (רביעי) כי ש"ס לא תיתן את ידה לממשלת רוטציה נוספת. "אני מבטיח, לאור הניסיון של השנה האחרונה – לא תהיה רוטציה ולא תהיה מוטציה", הצהיר בכנס פעילים ארצי של ש"ס, בו השתתף נשיא מועצת חכמי התורה, מרן חכם שלום כהן. "סיימנו עם הדבר הזה".

"ש"ס מתחייבת כשחקנית מרכזית מגוש הימין, לא תהיה עוד רוטציה", הוסיף דרעי. הוא הבהיר, כי מפלגתו תתמוך במועמדותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לכהונה נוספת בתפקיד: "בנימין נתניהו יכהן כראש ממשלה ארבע שנים מלאות. הגיע הזמן לעבוד בשביל עם ישראל ולהפסיק עם העניינים האישיים".

דרעי הדגיש, עם זאת, כי "נתניהו הוא איש פוליטי. אם ש"ס לא תהיה חזקה – תעזבו את החברויות והידידות האישית, הפוליטיקה היא אכזרית. אם ש"ס לא תהיה חזקה מספיק – תוקם כאן ממשלה בלי ש"ס, ולא תהיה כאן מדינה יהודית ושמירה על המסורת".

מוקדם יותר היום הביע דרעי את ביטחונו, כי לאחר הבחירות יצטרף יו"ר ימינה נפתלי בנט לממשלה בראשות נתניהו. "בנט יכעס עליי שאני אומר את זה", אמר בריאיון לגלי צה"ל, "אבל אני מכיר את נפתלי – הוא רוצה לחזור לליכוד. הוא סגור עם ביבי".

תגיות:ש"סאריה דרעיבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה