חדשות בארץ

גנץ האריך את מינויו של מ"מ פרקליט המדינה בארבעה חודשים

שר הביטחון בני גנץ, המשמש גם כממלא מקום שר המשפטים, הודיע על הארכת מינויו של עורך הדין עמית איסמן כממלא מקום פרקליט המדינה בארבעה חודשים נוספים: "המשכתי את המינוי הנוכחי לזמן הארוך ביותר שהחוק מתיר"

איסמן (קרדיט: דוברות משרד המשפטים)איסמן (קרדיט: דוברות משרד המשפטים)
אא

שר הביטחון בני גנץ, המשמש גם כממלא מקום שר המשפטים, הודיע היום (חמישי) על החלטתו להאריך את מינויו של עורך הדין עמית איסמן כממלא מקום פרקליט המדינה בארבעה חודשים נוספים. הצעד בוצע לאחר שגנץ פנה בנושא לנציב שירות המדינה וקיבל את אישורו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט.

"הארכתי היום את מינוי של עו"ד איסמן כממלא מקום פרקליט המדינה בעוד ארבעה חודשים", כתב גנץ בטוויטר. "נתניהו לא מאפשר למדינת ישראל מינוי של פרקליט קבוע, בגלל שהוא שקוע כולו במשפטו, והוא ממתין למנות 'פרקליט מטעם'. כל עוד אנחנו בכנסת, זה לא יקרה. המשכתי את המינוי הנוכחי לזמן הארוך ביותר שהחוק מתיר לי".

כזכור, לפני כחודשיים הודיע גנץ על מינויו של איסמן, פרקליט מחוז חיפה, לתפקיד ממלא פרקליט המדינה, וזאת לאחר שמינוי הקבע שלו לא הובא להצבעה בממשלה בשל חילוקי הדעות בין הליכוד וכחול לבן. "העובדה שאין פרקליט מדינה היא אות קלון לממשלה ולעומד בראשה", אמר אז גנץ. "לכן, עד שנביא לממשלה את מינוי הקבע, החלטתי למנות את עו"ד איסמן כממלא מקום בכדי שיחל בביצוע התפקיד".

"אני עושה צעד נוסף למען שלטון החוק, בשאיפה להפוך אותו לצעד משמעותי ליציבות מערכת המשפט ושלטון החוק. מדינת ישראל צריכה לתפקד – מערכת המשפט חייבת לתפקד, ואף אחד לא ימנע ממנה לתפקד".

"הדגשתי בפני איסמן את החשיבות שאני רואה בביצור שלטון החוק, בקידום עבודת הפרקליטות ובעצמאות תפקודה", הוסיף גנץ. "אין לי ספק שהוא יעשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר כממלא מקום היום, וכפרקליט מדינה קבוע בעתיד".

תגיות:בני גנץפרקליטות המדינהעמית איסמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה