חדשות בארץ

גנץ מינה את עמית איסמן למ"מ פרקליט המדינה

יו"ר כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ, הודיע כי בתוקף תפקידו כשר המשפטים החליט למנות את עורך הדין עמית איסמן למ"מ פרקליט המדינה: "צעד נוסף למען שלטון החוק"

איסמן (קרדיט: דוברות משרד המשפטים)איסמן (קרדיט: דוברות משרד המשפטים)
אא

שר הביטחון בני גנץ, המכהן גם כשר המשפטים, הודיע הערב (רביעי) כי החליט למנות את עורך הדין עמית איסמן למ"מ פרקליט המדינה.

כזכור, ועדת האיתור למשרת פרקליט המדינה החליטה בסוף חודש נובמבר האחרון להמליץ על מינויו של איסמן לתפקיד, אולם המינוי לא אושר עדיין בהצבעה בממשלה. "העובדה שאין פרקליט מדינה היא אות קלון לממשלה ולעומד בראשה", אמר גנץ הערב. "לכן, עד שנביא לממשלה את מינוי הקבע, החלטתי למנות את עו"ד איסמן כממלא מקום בכדי שיחל בביצוע התפקיד".

בהודעה שמסרה לשכתו של גנץ, צוין כי החלטתו על המינוי הזמני התקבלה "לאור העובדה, כי לאחר סיום עבודת ועדת האיתור שקבעה כי איסמן עולה בכישוריו באופן בולט מעל שאר המועמדים, סירבו הליכוד ונתניהו לאשר את מינויו של איסמן בממשלה".

"עם כניסתו למשרד המשפטים, החליט גנץ למנות מ"מ פרקליט מדינה במקביל למהלכים להבאת מינוי קבע", נאמר עוד בהודעה. "במהלך השבוע האחרון, קיים גנץ היוועצות בנושא עם היועץ המשפטי לממשלה, נציב שירות המדינה ועם גורמי משפט נוספים וכן עיין בחומרי ועדת האיתור שדנה במינוי פרקליט מדינה קבוע".

גנץ הוסיף ואמר: "אני עושה הערב צעד נוסף למען שלטון החוק, בשאיפה להפוך אותו לצעד משמעותי ליציבות מערכת המשפט ושלטון החוק. מדינת ישראל צריכה לתפקד – מערכת המשפט חייבת לתפקד, ואף אחד לא ימנע ממנה לתפקד".

תגיות:בני גנץפרקליט המדינהעמית איסמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה