חדשות בארץ

המועצת נגד בג"ץ: "פורצים פרצות חמורות בכרם בית ישראל"

חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס, בראשות מרן חכם שלום כהן, יצאו במכתב חריף נגד פסיקות בג"ץ הפוגעות במדינה היהודית ונגד המתקפה התקשורתית על החברה החרדית

  • כ"ז אדר התשפ"א
נשיא המועצת, מרן חכם שלום כהן (צילום: Yaakov Cohen/Flash90)נשיא המועצת, מרן חכם שלום כהן (צילום: Yaakov Cohen/Flash90)
אא

מועצת חכמי התורה של ש"ס יצאה היום ׁ(חמישי) במכתב חריף נגד פסיקות בג"ץ הפוגעות במדינה היהודית ונגד המתקפה התקשורתית על החברה החרדית. במכתב, שנחתם על ידי כל חברי המועצת בראשותו של מרן חכם שלום כהן, קראו הרבנים לציבור לצאת ולפעול למען תנועת ש"ס במערכת הבחירות.

חברי המועצת יצאו במכתבם בכל תוקף נגד "זדים ומשנאי ה', מפלגות שונות ומשונות, המבקשים לעקור כל דבר שבקדושה ועזותם מתגברת מיום ליום, וקוראים בריש גלי לרמוס את השבת הקדושה בראש חוצות ולהפוך את שארית ישראל לעם ככל העמים היל"ת. ומקבלים את כוחם מהיכלי בית המשפט העליון ופורצים פרצות חמורות בכרם בית ישראל בהכרה בגיורי ליצנות של חוגים מהרסי ה', ומבקשים להכניס חמץ בפסח במקומות ציבוריים. אוי לנו שכך עלתה בימינו".

"ועליהם עומדת כת המשניאים וגייסות התקשורת, אשר לא חדלים לחרף בדברי כזב ושנאה כנגד עם הקודש ומוציאים את דיבתנו רעה לשפוך דם נקיים, ועיקר מזימתם להצר את צעדנו ולהמעיט כוח שומרי התורה והמסורת ולמחוק כל זיק של יהדות".

"ועל כן באנו בזה בקריאה קדושה שאין למעלה הימנה, ומטילים חובה על כל איש מישראל להתנער מתרדמת היצר והאדישות, ולצאת ולהירתם ולפעול בכל הכוח למען חיזוק תנועת ש"ס בבחירות הקרובות. האיש יביא את רעהו והאשה את רעותה, ויעברו מבית לבית, משפחה ומשפחה, ולא ינוחו ולא ישקטו במערכה קדושה זו. ואין מי שיכול לפטור עצמו מחובה זו, כי איככה אוכל וראינו ברעה אשר ימצא את עמנו ואיככה אוכל וראינו באבדן מולדתנו".

הרבנים הוסיפו והבהירו, כי "כל מי שיושב בביתו בימים אלו ונמנע מלבוא לעזרת ה' בגיבורים, מגלה למפרע שהוא נמנה על חיילותיו של הס"מ בר מינן. וכשיגאל הקב"ה את עולמו, יבדוק כל אחד מה עשה למען מלכות שמים ומי שנשא בעול השכינה קנה את עולמו בזה ובבא".

את מכתבם חתמו חברי המועצת בקריאה "לזעוק בבתי הכנסיות בשבת זו ושבת הבאה ולעורר את לב השומעים על הסכנה הגדולה המרחפת עלינו ועל ילדינו. ועמך כולם צדיקים ואין מי שאינו חפץ לשמור על המדינה היהודית. ואל יבושו מפני המלעיגים עליהם, כי עת צרה היא ליעקב וממנה יוושע".

"ומרן זיע"א שבחיי חיותו היה מיצר ודואג לעם ישראל, יעמוד גם עתה בתפילה בשמי רום על כל התומכים והמסייעים לתנועת ש"ס המקדשים שם שמים ברבים, שיזכו לחיים טובים ומאושרים בבריאות איתנה, פרנסה טובה ונחת דקדושה מכל יוצאי חלציהם, ונזכה בקרוב לשמוע קול שופרו של משיח כפי שנאמר בניסן נגאלו ובניסן עתידים להיגאל אמן כן יהי רצון".

תגיות:ש"סבג"ץמועצת חכמי התורההתקשורת הישראליתבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה