חדשות בארץ

דיווח: נתניהו ימריא מחר לביקור ראשון באיחוד האמירויות

במהלך הביקור באבו דאבי, שיימשך מספר שעות, ייפגש ראש הממשלה נתניהו עם יורש העצר מוחמד בן זאיד. ביקורו המתוכנן של נתניהו באמירויות נדחה שלוש פעמים בחודשים האחרונים

נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא מחר (חמישי) לביקור רשמי ראשון באיחוד האמירויות. כך דיווח בצהריים ברק רביד בוואלה מפי בכירים ערבים. במהלך הביקור ייפגש נתניהו עם יורש העצר, מוחמד בן זאיד.

גורם ישראלי אישר ל-ynet, כי נתניהו יטוס לאבו דאבי לביקור שיימשך מספר שעות. עוד דווח, כי הוא עדכן את שר הביטחון בני גנץ על נסיעתו.

הביקורים שתכנן נתניהו לערוך באיחוד האמירויות ובבחריין נדחו שלוש פעמים בחודשים האחרונים. בתחילת החודש שעבר הודיע ראש הממשלה על החלטתו לבטל את ביקורו המתוכנן בשתי המדינות המפרציות, וזאת בשל סגירת השמיים.

כזכור, לפני כחודש וחצי נפתחה שגרירות ישראל באופן רשמי באבו דאבי, עם הגעת הממונה על הנציגות, איתן נאה. בשבוע שעבר הגיע שגרירה הראשון של איחוד האמירויות בישראל, מוחמד מחמוד פתח עלי אל-ח'אג'ה, לראשונה לארץ, ונפגש עם נתניהו בלשכת ראש הממשלה בירושלים. "אנחנו משנים את המזרח התיכון, אנחנו משנים את העולם", אמר נתניהו לשגריר. מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי השניים דנו בפוטנציאל לפיתוח פרויקטים משותפים אזוריים ובילטרליים במגוון רחב של תחומים. בפגישה השתתפו גם ראש המל"ל מאיר בן-שבת ובכירים נוספים.

תגיות:איחוד האמירויות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה