חדשות בארץ

לפיד: לא בטוח שאכהן כראש ממשלה גם אם נהיה הסיעה הגדולה בה

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, רמז כי יסכים להצטרף כשר לממשלה בראשות נפתלי בנט או גדעון סער: "סיום שלטונו של נתניהו הוא המטרה הראשונה שלי, בשבילה אני מוכן לוותר על הרבה מאוד דברים". הליכוד: "לפיד ממשיך להסתתר"

לפיד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)לפיד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, פרסם הערב (שני) טור באתר "הארץ", בו רמז לאפשרות שיסכים להצטרף לממשלה בראשות נפתלי בנט או גדעון סער.

"אמרתי, והתכוונתי לכך, שסיום שלטונו של נתניהו הוא המטרה הראשונה בעיניי", כתב לפיד. "בשבילה אני מוכן לוותר על הרבה מאוד דברים, כולל השאיפות האישיות שלי".

"אם יש עתיד תהיה המפלגה הגדולה ביותר בממשלה הבאה, העובדה הזאת אולי לא תבטיח לי את ראשות הממשלה, אבל היא תבטיח שהכסף של האזרחים לא יופנה לעוד התנחלויות מבודדות, שבית המשפט העליון יהיה מוגן מפני התקפות, שיושם קץ למונופול החרדי על היהדות, שלהט"בים ודרוזים וצעירים שמודאגים ממשבר האקלים יוכלו להרגיש שזו גם מדינתם", הוסיף יו"ר יש עתיד.

בליכוד מסרו בתגובה, כי "יאיר לפיד ממשיך להסתתר כדי להעלים מהציבור את שאלת הבחירות: מי יזניק את כלכלת ישראל בתקופה הקריטית הזו שבה אנו יוצאים מהקורונה – נתניהו שכבר חילץ את ישראל משני משברים כלכליים, או לפיד שהיה שר האוצר הכושל בתולדות המדינה".

במפלגת הציונות הדתית אמרו כי "לפיד קרע הערב את המסכה מעל הבלוף של ממשלה עם 'רוב ימני'. סער ובנט מוכנים להקים ממשלה עם לפיד, לוותר על היכולת להקים ממשלת ימין אמיתית –  רק בגלל מאוויים אישיים. בכך להפקיר את ההתיישבות כולה, את זהותה היהודית של מדינת ישראל והיכולת לעשות תיקונים היסטוריים במערכת המשפט החולה".

תגיות:יאיר לפידהליכודיש עתידבחירות 2021מפלגת הציונות הדתית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה