חדשות יהדות

דני שטג חושף ומרגש: "אני מקיים שיעורי תורה לאמנים מהשורה הראשונה"

השחקן דני שטג התראיין השבוע לרדיו 'קול ברמה' - שם סיפר על תהליך התשובה שלו שהחל לפני עשרות שנים, וחשף עובדה שריגשה את המאזינים: "אני מקיים שיעורי תורה לאמנים מהשורה הראשונה בארץ"

אא

השחקן דני שטג התראיין השבוע לרדיו 'קול ברמה' בתוכנית של עמי מימון - שם סיפר על תהליך התשובה שלו שהחל לפני עשרות שנים, וחשף עובדה שריגשה את המאזינים: "אני מקיים שיעורי תורה לאמנים מהשורה הראשונה בארץ", אמר והוסיף: "את הקדוש ברוך הוא הכרתי לפני עשרות שנים. בוא נגיד שבתחום התשובה - אני כבר שועל ותיק. 

"כשהתחלנו עם השיעור, היינו בערך שבעה משתתפים. היום אנחנו כשלושים וחמישה משתתפים בכל שיעור, וכל כך הרבה ישועות ראינו בזכות השיעור הזה, שזה לא ייאמן".

שטג אמנם לא חשף את שמות הסלבס שמשתתפים בשיעור שלו, אך לדבריו הם "השחקנים והאומנים הכי טובים בארץ".

עוד סיפר כי השיעור החל כבדרך אגב, כשקולגה שלו, שידע שהוא לומד תורה ומקורב לדת - ביקש ממנו 'טובה'. "הוא ביקש לארגן שיעור כדי להכניס קצת רוחניות לשגרה היומית השוחקת", הוא אומר ומשתף במה שהוא הכי אוהב ללמוד: "באופן אישי, אני אוהב ללמוד משניות, ויצא לי כבר לסיים את הש"ס פעם אחת. אני מקווה להמשיך ולשמור על המתנה שקיבלתי מהקדוש ברוך הוא.

"בשלל התפקידים שאני משחק, אני תמיד משתדל להכניס לדמות את החלק המאמין, זו ממש השליחות שלי. את התפקיד האחרון שלי קיבלתי בזכות ברכתו של הגר"ח קנייבסקי", סיכם בהתרגשות. 

תגיות:תורהדני שטג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה