חדשות בארץ

נתניהו נפגש עם שגריר האמירויות: "משנים את המזרח התיכון"

שגריר איחוד האמירויות בישראל, מוחמד אל-ח'אג'ה, נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. השגריר, שהגיע אתמול לביקור ראשון בישראל, הגיש את כתב האמנה בפני הנשיא ראובן ריבלין

נתניהו והשגריר האמירתי (צילום: קובי גדעון, לע"מ)נתניהו והשגריר האמירתי (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
אא

נתניהו והשגריר האמירתי (וידאו: עומר מירון, לע"מ; סאונד: ניר שרף, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שלישי) עם שגרירה הראשון של איחוד האמירויות בישראל, מוחמד אל-ח'אג'ה, בלשכת ראש הממשלה בירושלים.

נתניהו אמר לשגריר כי הוא שמח לראותו, ובירך אותו עם הגעתו לישראל: "אנחנו משנים את המזרח התיכון, אנחנו משנים את העולם".

מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי השניים דנו בפוטנציאל לפיתוח פרויקטים משותפים אזוריים ובילטרליים במגוון רחב של תחומים. בפגישה השתתפו גם ראש המל"ל מאיר בן-שבת ובכירים נוספים.

אל-ח'אג'ה נחת אתמול לראשונה בישראל. הוא הגיע בשעות אחר הצהריים לבית הנשיא בירושלים והגיש לנשיא ראובן ריבלין את כתב האמנה. לאחר הטקס כתב השגריר האמירתי בטוויטר: "אני מצפה לייצג את מדינתי האהובה ולפעול להעצמת שיתוף הפעולה ולחיזוק היחסים בין שתי מדינותינו".

מוקדם יותר אתמול קיבל שר החוץ גבי אשכנזי את פניו של אל-ח'אג'ה במשרד החוץ בירושלים. במהלך הפגישה ציין השר את תפקידה החשוב של איחוד האמירויות בהובלת השינוי שיצרו הסכמי אברהם במזרח התיכון כולו: "יש לנו הזדמנות היסטורית להציג מודל של שלום חם וכולל בין המדינות ובין העמים", אמר. "פתיחת הנציגויות של משרד החוץ באבו דאבי ובדובאי ופתיחת השגרירות של האמירויות בישראל הן קריטיות לביסוס היחסים הבילטרליים ולקידום השלום. אני שמח לראות את התחממות היחסים המהירה בין המדינות, ומימוש החזון של שלום בין תרבויות ובין אנשים".

תגיות:איחוד האמירויות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה