חדשות בארץ

דיווח: אלקין ניסה להצטרף לימינה – ונענה בשלילה

על פי הדיווח בוואלה, מקורב לשר לשעבר זאב אלקין בדק לפני פיזור הכנסת את האפשרות לצרפו לימינה, אולם נענה בשלילה. אלקין: "טענה הזויה". יו"ר סיעת הליכוד, מיקי זוהר: "האמת תמיד יוצאת לאור"

אלקין (צילום: פלאש 90)אלקין (צילום: פלאש 90)
אא

השר לשעבר זאב אלקין, שפרש מהליכוד והצטרף למפלגת תקווה חדשה בראשותו של גדעון סער, ניסה לפני כן לחבור למפלגת ימינה אך נענה בשלילה. כך דיווח היום (שני) יקי אדמקר באתר וואלה.

על פי הדיווח, לפני פיזור הכנסת, ובטרם הודיע אלקין על הצטרפותו לתקווה חדשה, פנה אחד ממקורביו לאנשי ימינה ובדק את האפשרות לשלבו במפלגה. הוא ניהל לפחות שתי שיחות בעניין עם יו"ר ימינה, נפתלי בנט, ועם אנשיו. באחת מהן הוא הקפיד לציין, כי פנייתו נעשית בידיעתו של אלקין. בנט דחה את ההצעה, ונימק זאת בכך שצירופו של אלקין "לא תורם" דבר לימינה.

בתגובה לדיווח, נמסר בהודעה מטעמו של אלקין, שהוצב במקום השלישי ברשימת תקווה חדשה לכנסת: "הטענה נשמעת לי כהזויה, לפחות אינני מכיר שום שיח ביני או מישהו מטעמי על הצטרפותי לימינה". הוא ציין כי תמיד היה ב"יחסים טובים" עם בנט ואיילת שקד: "אם הייתי רוצה להצטרף אליהם, מן הסתם הם היו מאוד שמחים לכך. אבל אני מאמין בכך שגדעון סער הוא האיש הנכון להחליף את נתניהו ולהוביל את מדינת ישראל בשנים הבאות". מנגד, בימינה אמרו כי "מפאת כבודו של אלקין, לא נרחיב בנושא".

יו"ר סיעת הליכוד, מיקי זוהר, כתב בטוויטר: "האמת תמיד יוצאת לאור, כמו האופורטוניזם. אלקין עבר מקדימה לליכוד, רצה ללכת לימינה ובסוף סיים אצל סער. מופתעים? אני מקווה בשבילו שזו תהיה התחנה האחרונה, בטח זה לא פשוט עם כל המעברים האלו".

כזכור, אלקין – שכיהן כשר למשאבי המים וההשכלה הגבוהה – הודיע בדצמבר האחרון על התפטרותו מהממשלה ועל עזיבתו את הליכוד. זמן קצר לאחר מכן הוא מסר הצהרה לתקשורת, בה תקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, והודיע על הצטרפותו למפלגתו של גדעון סער.

אלקין, שהחל את דרכו הפוליטית בליכוד, עבר למפלגת קדימה ובשנת 2006 נבחר מטעמה לכנסת ה-17. לקראת הבחירות לכנסת ה-18 ב-2008 הוא פרש מקדימה וחזר לליכוד. בהמשך כיהן כיו"ר הקואליציה, כסגן שר החוץ וכשר במספר משרדים, ונחשב לאחד המקורבים לנתניהו.

תגיות:הליכודזאב אלקיןימינהבחירות 2021תקווה חדשה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה